20 november 2011

Arne &Carlos julekuler. Giveaway!!

 Ja nå er det på tide med en giveaway igjen. Telleren min nærmer seg 40 000 besøkende og det er mye for en stille blogger som meg. I tillegg så har jeg nå snart rundet 300 innlegg. Tenk det, hele tre hundre innlegg skrevet. Jeg visste rett og slett ikke at jeg hadde så mye å si ;)

 Det du kan vinne er Arne & Carlos sine julekuler. Vel, de er strikket etter boken med mønstre av Arne & Carlos er vel mer riktig å si.  Reinsdyr.

 Hjerterom. Kulene er fylt med ullflor tror jeg det het. Som de anbefalte i boken.

Reglene er som følger:

1 lodd. Kommenter under dette innlegget.

2 lodd. Kommenter på dette innlegget og legg deg til som følger.

3 lodd. Kommenter på innlegget, følger og legg en link til Give awayen på din blogg.

Husk å skriv hvor mange lodd du tar ;)
Du kan også sende meg en mail for å bli med på trekkningen av julekulene ;)

blackfeatherseline@hotmail.com
 Jeg lodder ut fire stykker så er du heldig så kan du vinne alle fire. De er forresten IKKE strikket av meg men av min snille mor, som tok på seg oppgaven for meg. Tusen takk Mamma ;) Du er bare kjempe snill.

Så har du lyst har du lov det er bare å henge seg med her ;) Tusen takk til alle dere som besøker bloggen min fast og til dere som stikker innom sånn av og til og til familie og venner som besøker bloggen min ;)

Ha en strålende dag ;)

6 kommentarer:

  1. De var jo kjempefine og julete. Snilt av mammaen din å strikke dem. Disse er det nok mange som vil ha! Har du sett at gutta har ny bok i år? Strikkedukker. Klem fra meg. :-)

    SvarSlett
  2. Herlige kuler. Har strikka mange slike sjøl også. Viser noen i dagens innlegg (+ i et innlegg for ei veke eller to siden). Kjempegøy å strikke.
    Ha ei flott ny veke.

    SvarSlett
  3. Å, ja... Jeg vil være med. Har lenge tenkt å strikke noen sånne kuler. Fikk mønster på de for et år siden. Men har ennå ikke rukket på det. Så nå håper jeg på vinnerlykke hos deg.

    2 lodd på meg. Fin uke til deg, klem.

    SvarSlett
  4. Jeg er SÅ med! Elsker disse kulene, kjøpte boka i fjor med ambisjon om å strikke mange! Men det ble ikke en eneste en.... I år SKULLE jeg derimot få det til, så gikk nakken min gauken, så nada strikking her i gården... Ergo, VELDIG keen på din mammas lekre kuler! :)
    Full pott på meg!
    Ha en finfin dag!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Trenger litt juleinspirasjon her, og julekulene som din mor har strikket, var kjempefine;-) Så ett lodd på meg;-)

    SvarSlett
  6. Klart jeg er med - lekre kuler :)

    3 lodd til meg..

    Grattis med 300 innlegg - wow :)

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett