28 oktober 2011

Huttemegtuu, så fort tiden går.

Jammen er det nesten en og en halv måned siden jeg skrev et innlegg her sist. Ikke har jeg "ligget" på latsiden heller. Det siste innlegget her hos meg var da vi var på firmatur til Danmark. Siden det har jeg vært enda en gang i Danmark, men da for å drive med Geocaching sammen med gode venner og vi sprengte alle våre cache rekorder på den turen, i tillegg til at jeg syklet ti mil, ja du hørte riktig TI mil den helgen... Puh. Kan tro jeg var ødelagt etterpå men det var verdt det. Jeg følte meg fantastisk, bare det å tenke på at jeg faktisk har greid å sykle ti mil på en helg. Nå skal det sies at jeg faktisk var sengeliggende en og en halv uke i forkant, men sånn er det jo bare.

En ukes tid etter det, la hele familien med to sett med besteforeldre kursen mot Tyrkia og sol og varme. I en uke spiste vi, solte oss, badet, slappet av og nikoset vi oss i varmen, før vi igjen dro hjem til Norge. Utrolig deilig med denne ferien sånn litt utpå høsten.


Etter ferien har hverdagen igjen blitt hektisk, geocaching, legge ut cacher, barna, venner, familie og liten tid og inspirasjon til bloggen. Vel, jeg har jo noen innlegg på lager og planene om en feiring snart. Så jeg skal prøve å ta meg sammen og kose meg med bloggen.

Tuusen takk til alle dere som har svingt innom meg og lagt igjen en kommentar sånn av og til, jeg setter enormt stor pris på det ;)

Ha en fantastisk dag ;)

10 kommentarer:

  1. Blir helt andpusten jeg av å lese om alt det du har fått med deg på en og en halv måned. Jammen har dere reist mye, og sykle ti mil på ei helg var da voldsomt. Men det er utrolig hva en orker når en koser seg med det en driver med.
    Godt å høre at du ikke har vært fraværende pga sykdom. Har tenkt på deg vet du.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. Bra du er i sving. :-) Vi sees snart, det gleder vi oss til.

    SvarSlett
  3. Hei :-)

    Godt du er "tilbake" :-) Har opplevd og gjort mye den siste tiden du skjønner jeg :-) Og sykle 10 mil da gitt :-) Flink du er :-)

    Ønsker deg en flott helg :-)

    SvarSlett
  4. Koselig å ha deg tilbake, høres ut til å ha vært noen travle uker for deg.

    En strålende fredag ønskes deg, klem.

    SvarSlett
  5. Hei og kjekt å "se" deg igjen. Høres ut som du har hatt deilige uker og flott sykkeltur....herlig å sykle (gjør det ofte når eg er på ferie, her er det jo bare bratt nedover og enda brattere oppover !!)
    Ha ei flott helg. Klem

    SvarSlett
  6. Hei snupps;-) (endelig ett innlegg)

    Jeg syns absolutt at du skal ta en husmorferie i jan/feb...uansett så er du velkommen når du måtte ønske;-) Ha en strålende helg

    SvarSlett
  7. Så morro å se innlegg hos deg, igjen :)
    Jammen har du vært sprek og fått gjort masse også:)
    Nyt helgen
    Klem Sissel

    SvarSlett
  8. Har savnet 'pennen' din vet du, så det er godt du er tilbake:-). 10 mil sykling på en helg er jo utrolig bra!! Du imponerer. Ha en fantastisk helg du også.

    SvarSlett
  9. Det var det värsta vad du har legat i !!! Roligt att du bloggar igen!!! Kramar!!!

    SvarSlett
  10. Så koselig at du er tilbake :)
    Tusen takk for fin komentar på bloggen min, har ikke vært så flink å blogge i det siste...
    Men prøver av og til :D

    10 mil er LANGT da, så super sporty du er..

    Masse klemmer

    SvarSlett