03 september 2011

Hotell detalj.


Dette ble litt av en uke. Etter å ha vært altfor mye i aktivitet og for lite hvile sa kroppen stopp. Så jeg ble dårlig, ikke den beste oppladningen til tur. Men jeg er heldigvis bedre nå. "note to self...Husk å hvile mer." :)
Bildet er fra et hotellrom, legg merke til den lilla metalliske tapeten sammen med lilla stripete fløyels gardiner. Ganske lekker kombinasjon ;) Me like ;)

Tusen, tusen takk for alle de koselige kommentarene fra dere. Dere lyser opp dagen min ;)
Jeg ser at jeg nærmer meg et jubileum og det må jo feires ;) Tenkte jeg skulle lete etter noen godbiter i dag for å kunne ha en Giveaway igjen.

Ha en fantastisk helg ;)

18 kommentarer:

  1. Hehe, skulle tro rommet var designt akkurat for deg! :)
    Men kjære vennen min, du burde notert deg deg for lenge siden, for det der gjør du alltid ;) Hihi...

    Ha en strålende helg superdamen!
    *klemmer*

    SvarSlett
  2. Håper du får slappet godt av i helgen da.
    Kos deg på det nydelige rommet.
    Ser ut for at de kjenner deg der så du har fått et rom som passer deg.
    ja det er ingen andre enn vi selv som kan sette grenser for oss selv. Jeg prøver på det selv, og jeg er heldigvis stort sett frisk, men det er ikke lett. Merker at en ikke er 20 år lenger, orker ikke det samme lenger som før. Men en får nå gjort litt, og jeg skal bare ha litt hvile før jeg kan sette igang igjen. Ganske heldig slik.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  3. Oi så flott !!! Nydelig !!!
    Håper formen kommer seg fort, merker det jeg og når det blir for mye å gjøre... Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg :)

    Ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Vilken jättefin bild,verkligen läckert rum!!! Skönt att du känner dig bättre!!! Ta det lugnt och vila.....Kramar från Sverige!!!

    SvarSlett
  5. Herlige farger, og jeg må jo si at det er helt deg òg.

    Ikke alltid lurt å ta seg helt ut nei, vet det meste om det ja.

    Passe på å hvile deg nå da, og kose deg masse på tur. Klem

    SvarSlett
  6. hehe, det er mye jeg kunne vært, men Modell er nok ikke en av di. Men takk likevel;-) Håper dere koser dere på tur og at formen din bare blir bedre og bedre.

    Ha en strålende Søndag snupps;-)

    SvarSlett
  7. Super lekkert..
    Har i grunnen veeeldig lyst på en slik mørk tapet på den ene veggen i stuen min, må vel kanskje sies at jeg har en L formet stue/kjøkken, så blir på den ene kortveggen i så fall.. Tror det hadde vært stilig jeg..

    Håper formen din bedrer seg snart..

    Helen

    SvarSlett
  8. Hei :-)

    Lekkert hotellrom :-) Dette liker vi :-)

    Håper du har hatt en flott helg :-)

    Klem

    SvarSlett
  9. Hei vennen min.Vi håper dere har hatt en fin tur og at du er i bedre form.Alt bra her.Gleder meg til å se dere igjen.Klem fra G og T.

    SvarSlett
  10. Råstilig.Jeg gikk å lurte på i dag om jeg skulle prøvd noen nye lamper på soverommet, a la den på bildet :-) Artig sammentreff :-) Nå er jeg enda mer sikker på at jeg skal prøve å finne noen for veggmontering. Takk :-))) Ha en flott ny uke. Klem fra Robrohuset.

    SvarSlett
  11. Så ut som et bra hotellrom, ja! Håper du hadde det koselig! Vi burde treffes snart vi også, men jeg venter på å bli litt bedre først. Pluss at det jo er noen planlagte ting som også forhindrer oss fra å ta en tur til dere. Men, vi kommer etter hvert. Klem fra oss i Oslo.

    SvarSlett
  12. Hei :-)

    Innom for å ønske deg en flott dag :-)

    Klem

    SvarSlett
  13. Innom for å si hei, men her skjer det ikke så mye. Dårlig form nå!?

    Klemmer fra oss i Oslo

    SvarSlett
  14. Längesedan du skrev något!!! Hoppas att allt är bra med dig???.....Ja, man MÅSTE ju inte blogga jämt.... Tänker på dig i alla fall....Kram från Sverige!!!

    SvarSlett
  15. Innom og ser etter deg :0) Håper alt står bra til...? Savner deg!!
    Nydelig hotellrom, tapeten og gardinene var stilige!!
    *Energi-klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  16. Er alt bra med deg nå? Håper du har fått hvilt deg masse siden bloggeinnlegget, og at du strutter av energi :-). Nydelige farger på hotellrommet.

    SvarSlett
  17. Håper alt er bra med deg, ønsker deg en fin høstdag.
    Klem Laila

    SvarSlett
  18. Håper det står bra til med deg, savner deg masse.

    Ønsker deg en strålende helg med de du er glad i. Klem fra ann helen

    SvarSlett