12 august 2011

Syndige fristelser

Tusen takk for alle de koselige kommentarene på lampedrøm innlegget. Jeg skal drømme videre om den lampen. Spart litt også tenker jeg ;)
En liten svipp innom på meny en dag resulterte i disse nydelige fristelsene. Nå har jeg allerede glemt hva de heter.... Makroner? Kan det være det? Lekre farger og fristende til smaking var de i hvertfall.

Ikke alle bildene ble like bra, men jeg jobber fremdeles med å bli kjent med det "nye" kameraet i blogg sammenheng. Men det mangler makro funksjon, sukk. Nok om det. Sølv skapet i trappen fikk æren av å huse disse fristelsene før fatet ble satt på stuebordet og forsvant i ivrige barnemunner ;)

Jeg fikk da lurt meg til å smake på et par stykker og deilige var de. Men jeg falt egentlig mest for fargene og de passet perfekt på det søte lille stettfatet.

Stettfatet har jeg fått av min mor og jeg husker godt at det ble brukt til kaker da jeg var liten. Jeg syntes at det var så fint ;) Så tusen takk til Mor for nydelig fat.

Så med disse lekre fristelsene ønsker jeg dere en strålende helg ;) Her skal vi ha en skikkelig kjæreste helg uten barn og jeg gleder meg masse ;)


6 kommentarer:

  1. Ååååå... de så bare nydelige ut!!

    SvarSlett
  2. Du di snopeguri:-P

    Skjer jo i grunnen ikke så mye hos meg da egentlig....bare grubler litt å sånn...hehe

    Ha en skikkelig flott kjærestehelg;-) så snakkes vi.

    Stor klem tilbake;-)

    SvarSlett
  3. ooh - makroner ja! De ser så gode ut (innrømmer å aldri har smakt på en) og fargene er så lekre!

    SvarSlett
  4. Mmmm makroner er bare sååå godt! Jeg har helt dilla, men må skjerpe meg, er bare jeg som spiser det i vårt hus - så det kan bli litt meget ;) Nydelig stettfat! Kos med arveting..

    Nyt kjærestehelg og kos dere masse!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Har sett med " vann i munn " på disse makronene..de ser såå gode ut. Er det mulig å få kjøpt sånne på Menybutikk ? Skjønner jeg er utrolig glad i sånne søtsaker og kaker..skikkelig kakemons:)
    Ellers var det mye flott å se her siden sist. Skjønner godt at du falt for denne lampen..skjønn er den.
    Ha ei flotters helg
    klem

    SvarSlett
  6. Har sett at makroner og cupcakes har vært en farsott i bloggeland i en god stund, men jeg har faktisk ikke smakt noen av dem :)
    De ser FARLIG gode ut for meg som er en slikkmunn, så jeg tror jeg skal fortsette å holde meg unna...
    hi hi...
    Ha en fin søndagskveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett