23 august 2011

Light my fire!

Veldig deilig å kunne tenne lys igjen. Ikke for at jeg ikke ville at sommeren skulle vart mye lengre, for det ville jeg gjerne. Men nå er det sånn at tiden tikker mot høst. Skolestart hører jo med og alle barna her er i gang igjen på skolen.

Med skolestart har det vært noen hektiske dager med å ordne alt utstyr som trengs og kjøpe nytt det som har blitt for smått i løpet av sommeren. Og det er jo litt med fem barn ;)

Hektiske dager men da vi var i Stavern på Herregårds utsalget kom vi over disse nydelige lysestakene.Virkelig vakre og elegante, synes jeg at de er. Høye er de også. "Krystall" fot og topp med vakre gull lys fra Lene Bjerre. Ikke så dumt å ta de med siden de var på halv pris ;)

Bare elsker de lysene fra Lene Bjerre.

Noen små prosjekter er jeg i gang med og noen andre har jeg lyst til å prøve meg på. Som å støpe ting i betong. Har jo noen ideer men om det lar seg gjennomføre er jo en annen sak ;) Vel, vi får se. Men hvis det er noen som har noen tips om å støpe ting med betong så kom gjerne med det ;)

Ha en nydelig kveld ;)

7 kommentarer:

  1. Samme her; skulle gjerne hatt litt mer sommer i år, men det er så KOOOOOOSELIG å brenne lys igjen :) Og de lysene var bare helt RÅ, hadde nesten ikke klart å tenne på dem engang... hi hi....
    Nyt kvelden
    !Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Flotte lysestaker og noen nydelige lys.
    Såg noen flotte lysestaker på loppemarked som jeg desverre ikke kjøpte med meg. Jaja, det dukker nok opp noe en annen gang også.
    Her er det slutt på skoleunger for ei stund.
    Yngste sønn skal ta et fag som privatist dette året og så er planene å starte på høgskolen neste år. Er jo glad det sjokestyret er slutt. Det var litt av et mas når høsten og skolestart kom, og jeg har bare to unger. Hvordan klarer du fem??? Lykke til :)
    Ha ei god uke :)

    SvarSlett
  3. Wow...så skjønne lysestaker og lys..
    helt min smak :)
    Kos når det atter er mørke kvelder og brenning av lys i heimen.
    Jammen er du flink som har fem barn :)Sikkert litt av hvert som må gjøres..
    Ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Skjønner hva du mener :-) Koselig å tenne lys igjen :-) Stiliige lys du hadde :-)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Sååå vackert!!! Ja,jag älskar hösten,med långa kvällar,tända ljus,bra böcker,filmer,brasa i kakelugnen,pyssel,promenader,mm.......allt är liksom lite lugnare då.......ha en fortsatt fin dag!!! Kram!!!

    SvarSlett
  6. LEKKERT lekkert!!
    Lysene er fantastiske og de nye lysestakene sååå elegante :) Likte det kjempegodt!

    Ha en fiiiin kveld

    Klemmer

    SvarSlett
  7. Ja, de lysene liker jeg også godt. Årstidene skifter uten å bry seg om hva vi mener, så det er like greit å finne det som er bra med den årstiden man har!

    Ha en fin dag! Ikke slit deg ut. :-)

    SvarSlett