08 august 2011

Lavish Lilla.

Ja nå er det lenge siden jeg har vært innom. Mange nye innlegg har jeg på lager men da forsvant jo dingsen jeg trenger for å overføre bilder fra kamera til PC. Men i dag så dukket den opp igjen, heldigvis ;) Så da var det bare å sette seg ned å lage et innlegg.


Lørdag var vi en tur på et utsalg i Stavern fra Herregård design. Stort sett 50 % på det meste og da kom jeg over disse super lekre lilla "glossy" lysene. Store kraftige kubbelys som bare måtte bli med hjem. Nå skal det jo sies at det har vært lite interiør kjøp i det siste. Ja på månedsvis egentlig så det var gøy å kjenne lysten til å lete etter skatter i en interiør butikk igjen.
Jeg har savnet det.

Jeg fant jo mer der ute men det får komme i et annet innlegg. Duken har jeg kjøpt på Kremmerhuset en gang for lenge siden. Egentlig er det utrolig at jeg har blitt så glad i fargen lilla. For jeg var en av dem som aldri hadde lilla lys til advent, eller noe som helst lilla egentlig. Kan tro Høvdingen fikk sjokk den gangen han kom hjem til lilla lys til advent ;) Hi hi.

Men disse lysene er jo bare fantastiske, det var vel kjærlighet med første blikk. Med litt nytt i hus så var det gøy å dille litt igjen. Familiemedlemmene ble hushet både hit og dit slik at jeg skulle få tatt bilder. Stakkars dem ;)

Pelspleddet som henger over sofaen er også nytt. Det er likt som putene jeg har hatt lenge og det ble også kjøpt på et utsalg for ca halv pris. Et kupp med andre ord synes jeg.

Ha en strålende dag ;)

3 kommentarer:

  1. Lilla er jo en flott farge. Kjempefint hos deg. Lyser opp med litt farge.
    Jo vi fikk fire små abbor. Men de ble visst glemt igjen ved vannkanten. Hehe. Litt distre den mannen min. Det er han og sønnen som fisker og mannen som rensker fisken, og som steker den, som regel. Så det er ikke mitt ansvar å få den med hjem. Husker jeg sa at de kunne legge fiskene i den posen som låg igjen på bordet da jeg pakket etter grillingen. Og så tenkte ikke jeg noe mer på den. Men slik er det her i huset. Jaja, det er nå første gang vi har glemt fisken, så vidt jeg kan huske. Husker den nok neste gang. hehe.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  2. Hyggelig å se deg blogge igjen, det betyr vel at formen er på bedring!?

    Lilla er kjempefint! En av yndlingsfargene mine, særlig mørk lilla er fint.

    SvarSlett
  3. Så kjekt å høre at du har funnet "kameraduppedingsen" din, da skal jeg bare glede meg til mange innlegg fra deg i fremtiden;-P

    Ha en strålende flott dag.

    SvarSlett