09 august 2011

Gullskåler.

Da jeg var innom hos Mrs Arouba kom jeg over disse skålene i gull. Kjempe søte til å ha snop, små tomater ol i. Synes de er kjempe søte med fugler inni kanten. Jeg har manglet noen like skåler til å kunne sette på bordet. For jeg har rett og slett bare noen forskjellige. Og noen som fortjener å bli byttet ut, rett og slett. Da er det gøy med noen nye og så i gull da. "Smiler".

Søte, ikke sant?

Under står det at: "Life is sweet".

Fotografen kan skimtes i skålen hvis man ser nøye etter. He he, de fungerte jo som et speil. Bildene har jeg tatt ute på trappen på den svarte krakken. Det innlegget finner du Her.

Froske prinsen passer godt på gullskatten mens Fuglemoren iherdig tar bilder tidlig en morgen ;)

Ha en fin fin dag ;)

4 kommentarer:

  1. Det var noen nydelige skåler. Passer perfekt inn hos deg. Og den gullfroskeprinsen var flott. Kos deg med det gode du skal ha i skålene
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
  2. Søte skåler;-)

    Men du! Blir den frosken til en prins hvis jeg kommer å gir den ett kyss? *ler*
    Den var jo så søt syns jeg;-)

    Klemmer på

    SvarSlett
  3. Hei :-)

    Lenge siden sist! Altfor lenge siden.. er litt i bloggdvale for tiden kjenner jeg... men lysten kommer vel tilbake :-) Disse skålene passer deg perfekt :-)

    Ønsker deg en flott uke :-)


    klem

    SvarSlett
  4. sånne skåler vil den gyldne gudinnen også ha ;) hehehe... du finner alltid sånne lekre detaljer du

    SvarSlett