26 august 2011

God helg!

Denne uken har jammen gått som en vind. Barna har startet opp på skolen og mor har føket rundt omkring både hit og dit, som hun gjør hvert år ved skolestart. Mye som skal ordnes. Men nå er den etterlengtede helgen her, deilig.

Planen i helgen er kos, en harrytur, muligens litt shopping og et glass vin eller to. Se en god film og slappe av. Ja god mat må jo også til ;) Rett og slett en kose helg. Det skal bli deilig.

Jeg tror nok at jeg også må tenne et stearin lys... Nei, jeg skal tenne masse stearinlys.

Så alle bloggere.... Ha en fantastisk helg ;)

9 kommentarer:

  1. Går Harryturen via Oslo eller? :-)

    SvarSlett
  2. Her er det jobbhelg. Og innimellom, vask av svigermors leilighet. Vi må bli ferdige på mandagen. Men neste helg, da er det frihelg. Og ingen leilighet å vaske. Så kanskje jeg orker å gjøre litt her hjemme så det blir litt koselig her til helgen. Håper det. Gleder meg alt til neste helg.
    Ønsker deg god tur og kos deg masse i helgen :)

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som en god helgeplan, kos dere og ha en god helg, klem Laila

    SvarSlett
  4. Fine bilder!
    Hverdagen kom litt brått på hos oss også..

    Jeg sitter varmt og godt med pledd på terrassen og regnes siler ned. Litt kos. Inne regjerer 5 små jenter, to skal på fritidsklubb og stasher seg. De andre leker og koser seg.

    Ha en fiiin kveld med masser av lys :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Godt med helg etter denne første "hverdags-uka" ja :) Men, så er det godt å komme inn i hverdagen igjen også da ;)

    Ønsker deg en god helg !
    Klem Birgit

    SvarSlett
  6. Önskar dig och de dina, en skön och fin helg!!!Med vila, "lys och mys"!!! Mys är detsamma som "kos",hos er,tror jag!!! (Det tänker jag också ha,om det nu blir som man har tänkt,ha,haha!!!)Kramar!!!

    SvarSlett
  7. "Rød rød viiiiin, god medisiiiiin!" Hihi....
    Hei kjære fugledamen, jeg har IKKE glemt deg - for det er ikke mulig, men jeg har vært litt "inni meg selv" i sommer, og egentlig hatt mer enn nok med å bearbeide en del ting, men nå har jeg nytt mot, nytt håp og ny blogg, så jeg håper vi kan få en flott blogghøst sammen, slik som vi har gjort de siste tre årene :)

    Hvordan har din sommer vært da min venn? Håper du ikke har slitt deg ut ...
    *mange klemmer*

    SvarSlett
  8. Høres ut som en super-kose-helg!

    Godt vi har helger å se frem til;)hihi..
    Kjempe flott lampe på nederste bilde.

    God ny uke til deg:)
    Klem

    SvarSlett
  9. Håper helgen ble like fin som planlagt ;-) Ønsker deg en flott ny uke. Klem fra Robrohuset.

    SvarSlett