25 august 2011

Froskeprinsen.

Det har flyttet en ny beboer i hagen vår. Han er grønn og skjønn og heter Froskeprinsen.

En ordentlig prins er han også bare se på den flotte kronen. Han er veldig spesiell og er den siste av sitt slag, sa damen i butikken der den ble funnet. Jeg var egentlig på vei til bilen da jeg gikk forbi han sittenede utenfor en av de koselige butikkene i Bakgården i Sandefjord. Det var første gang at jeg var inne i butikkene der og guri, så mye lekkert ;) Må nok tilbake dit ja ;)

50 små kroner skulle damen ha for prinsen, som faktisk er ganske tung siden han er av metall.



Mulig at hvis man kysser prinsen så dukker drømmeprinsen opp, men jeg tør ikke prøve siden jeg har funnet min prins allerede ;)

Ha en fabelaktig dag ;)







7 kommentarer:

  1. Best å holde seg til den prinsen en har jo, særlig når man er så fornøyd! :-)

    Kan jo være at der har noen gjester som kan prøve seg? Kanskje får du mye besøk framover.... ;-))

    SvarSlett
  2. Skal beint sjå du får besøk i hagen ja ;) Gjerne du kan legga ei lita tips skål ved sidan av froskeprinsen om han er ofte ute med truten, hehe.

    Takk for filmtips! Eg har Twilight filmane, skikkelig mat for mor det :)

    Klem ELi

    SvarSlett
  3. Det var en fin grodprins,som vi säger här i Sverige!!! GRODA!!! Ha,hahaha!!!Ni säger FROSK???Ja man får nästan lust att pussa på den.......Tack för fina kommentarer på min blogg,jag har fått så mycket gjort hemma i dag,tack vare att jag hämtade inspiration från dig,hi,hihi!!! TACK ska du ha!!!STOOOR KRAAAM!!!

    SvarSlett
  4. Herlig herlig!
    Best å holde deg på matten da, kan bli tøft med to prinser i hus :) Men søt det var han :)

    Kjempekos med bloggbesøk - lyser opp dagen det!

    Ha en fiiiin kveld og jmmen er det ikke helg snart..

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  5. Ja det er nok best å la frosken forbli frosk ja. Å ikke risikere duell mellom to prinser.
    Ønsker deg en riktig god fredag :)

    SvarSlett
  6. Hmmm, lurer på om jeg skal ta turen innom å gi froskeprinsen ett kyss jeg;-)

    Ha ein flotte helg;-)

    SvarSlett
  7. Så flott froskeprins. Den bringer frem smilet. En slik kunne jeg også tenkt meg.

    SvarSlett