20 august 2011

Et lite kupp.

Jeg var innom Dag`s marked i dag og der fikk jeg meg et aldri så lite kupp. Crystal kuvært brikke til 12 kr pr styk. Så da ble det med 8 stykker hjem. Hvite med "krystaller" på. Tenkte det kunne bli koselig å dekke med på bordet for å ha litt variasjon.

En crystal løper ble også med hjem til kr 30. Kjempe gøy å komme over noe slikt som er så billig.
Da blir det nok litt endring både her og der tenker jeg ;)

Veldig lenge siden jeg hadde vært innom Dag`s marked og de hadde mye nytt nå. Jeg hadde ikke så mye tid så jeg må innom igjen for å kikke litt ordentlig. Nå er det etterhvert hjemmelaget pizza og film på oss så ha en strålende lørdag ;)

6 kommentarer:

  1. Så flotte brikker og løper:)
    Tusen takk for koselige ord og flott at du vil bli me på give awayen:)

    Ha en flott lørdag

    Klem fra Lill

    SvarSlett
  2. De var kjempefine, og veldig greit når en finner noe som en liker og attpåtil er forholdsvis rimelig.....

    Fortsatt strålende fin helg til deg, klem.

    SvarSlett
  3. WOW - så fantastisk da! Og litt av et kupp :) Ingenting er bedre enn å gjøre et godt kjøp :)

    Ha en suuuper søndag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Ååå, dei var flotte. Så heldig du var som kom over dei. Kommer til å bli et stilig dekket bord.
    Her sitter vi nå å spiser grandiosa. Har kjørt fra Jæren i dag, så da var det godt med litt lettvint mat til kvelden.
    Ha ei riktig god uke :)

    SvarSlett
  5. Så stilig !!! Og til hvilken pris :-)) Ha en flott ny uke. Klem fra Robrohuset

    SvarSlett
  6. De var verkligen jättefina!!! Skulle du tröttna på dem,kan du ju skicka dem till mig,ha,hahaha!!! Kram från Sverige!!!

    SvarSlett