29 august 2011

En travel dag.

I dag har jeg bare rett og slett surret rundt. Vasket inni bilen, vasket ytterdøren, vasket klær, reparert noen klær, sydd blondehanske til min datter. Det ene har dratt med seg det andre, vært på butikken laget mat, og ja slikt som man gjør hver dag. Men egentlig hadde jeg planlagt et annet innlegg her på bloggen men det blir bare noen lys bilder, rett og slett. Siden jeg har gjort alt annet enn det jeg egentlig hadde planlagt... ;)

Rosehodene har jeg klippet av en potterose som ble plantet ut etter konfirmasjonen i våres. De bader i en gammel stett skål med vann og stjerne flyte lys. Man tager det man haver... (hvis ikke så forblir lysskuffen stappe full.)

Disse søte englelysene derimot fikk jeg av en god venninne til jul. Jeg har spart på de til nå, men syntes det var koselig å tenne de nå.

Ha en deilig kveld ;)

12 kommentarer:

  1. Det var värst vad du har legat i!!! Tur i alla fall att du delade de vackra,stämningsfulla bilderna,med oss alla!!!.....Vila dig nu!!! Ha,haha!!!Kramar!!!

    SvarSlett
  2. Typisk mamma dag... hehe... frå det eine til det andre :) Eg har fyrt lys i helga eg også, lys skuffa mi har verkelig fått merke at det er mørkare kveldar på gang for nå får telysa bein å gå på gitt, men det vart dårlig med vin på denne berta.

    Tusen takk for tips om Fargerike :) No er det rett på nettet å finna næraste Fargerike butikk og tipsa nokon om at HER kan årets julegåve til Eli Peli finnast ;)

    Ha ein fin kveld, no får eg straks venninnebesøk!

    Klem Eli

    SvarSlett
  3. Åh, for noen deilige bilder! Englelysene var lekker :)

    Og ja! Det er deilig å kunne skape noe så vakkert, som for eksempel, en vegghylle! Og det HELT gratis :) Hverdagsmagi!

    SvarSlett
  4. Ja vi går en fin tid i møte nå, levende lys og fyr i ovnen, kanskje litt mer selskapelighet en det har vært denne sommeren ( i hvertfall her).
    Flotte de englelysene.
    Ha en kos kveld, klem Laila

    SvarSlett
  5. ja noen dager blir fulle av andre ting enn en hadde tenkt. Men jammen har du fått gjort mye syns jeg. Jeg har fått bonet golvene i leiligheten, og mannen har kjørt søppel i kveld. Så i morgen skal jeg levere nøkkelen, håper jeg. Visst vi ikke må gjøre mer før vi får det "godkjent". Til helgen har vi helt fri. Jeg har sagt nei til eksrtavakter for å slappe av sammen med min kjære.
    Ha ei herlig uke ;)

    SvarSlett
  6. Sinnsykt tøffe de englelysene var....VIL HA;-)
    Ha en flott Tirsdag snupps
    Klem

    SvarSlett
  7. Så fine englelys. Flotte roser også. Høres ut som du har hatt en travel og fin dag. Det er så godt å ha slike dager man føler at man har gjort mye. Jeg får i alle fall god samvittighet i flere dager etterpå. Ha en fin tirsdag.

    SvarSlett
  8. Så koselige lys du hadde da...
    Super koselig å tenne lys om kveldene.. Varmer gjør de jo også.

    De engle lysene dine var bare fantastisk fine :)

    SvarSlett
  9. Hei :-)

    Flink du er :-) Og for noen nydelige lys!! Skjønner godt du har spart på de :-)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)

    Klem

    SvarSlett
  10. Nydelige lys, koselig å tenne lys nå når det blir mørkere om kveldene.

    Synes det er litt deilig med hverdag igjen, vi har hatt en deilig sommer med 7 uker ferie, men godt å finne hverdagslige sysler igjen.

    Ønsker deg en flott onsdag, klem.

    SvarSlett
  11. Hei hei
    Sååå lekre lys . og smart og lekkert å legge rosene i fat.
    ønsker deg en flott onsdag
    klem anita s

    SvarSlett
  12. Det var en flittig bie det! :)
    Ekstra deilig å sette seg ned, tenne lys og kose seg, når en vet en har fått gjort en masse!
    Ha ei super helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett