10 august 2011

En svipptur til Risør.

I går endte vi med å fyke avgårde i tretiden ned til Risør, for å møte et vennepar som kom ned dit med båten sin. Det regnet og lynte mens vi kjørte nedover men været lettet etterhvert. Det ble ikke noe shopping selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å kikket i interiørbutikker der, men caching derimot ble det mye av ;)
Vi fikk mye fin historie på cachene vi besøkte og en flott tur. Bilde er tatt fra den hvite flekken i Risør. En nydelig kveld, selv om vi nå vendte nesen hjemover. Jeg må jo si at Risør er en vakker by og hit kommer jeg gjerne igjen ;)

Ha en strålende dag alle sammen ;)

2 kommentarer:

  1. Har vært i Risør for mange år siden.
    Stort sett kjører vi bare forbi på vei til Jæren. Det er mange steder jeg gjerne skulle ha stoppet underveis. Men når turen alt tar nesten 12 timer, ville det blitt en utrolig lang reise visst vi skulle innom alle steder jeg har lyst. Jaja. Er så vidt innom bloggen en liten tur før jeg skal kjøre yngstemann til Gjøvik. Blir vel litt handling på meg før det bærer hjem igjen til pakking hos svigermor. Må fø kjørt bort en del i dag. Lite tid til bloggen for tiden, men det kommer vel roligere dager.
    Ha en herlig torsdag :)

    SvarSlett
  2. Risør faktisk;-) Komme å Cache litt i Stavanger snart eller??

    Ha ein flotte dag snupps;-)

    SvarSlett