08 juli 2011

Feriemodus ;)

Heisann. Ja etter Paris turen hadde jeg et "havari", ble utslitt og dårlig i rundt tre uker. Så når jeg begynte å komme meg i igjen stor årets sommerleir med barna og meg selv for tur. En virkelig fantastisk sommerleir ble holdt på Fevik og vi nikoset oss ;D Takk til alle dere som gjorde leiren mulig.
Så litt sliten etter leir også selv om jeg faktisk var i ganske så bra form og fikk oppleve masse. Barna hadde en helt fantastisk leir og samholdet er helt unikt ;) Hurra for EDSU!!

Men nå håper jeg at interiør "dillingen" kommer tilbake til meg for fullt ;)

Ha en strålende sommer dag ;)

4 kommentarer:

  1. Hei hei lille venn! Du har vært savnet :)
    Her har vi det fint vettu, med en brukbar sommer i år også faktisk! Jeg har begynt å jobbe igjen, og mannen har permisjon :)
    Stine vokser altfor fort - men tiden er unik, og utviklingen utrolig spennende...

    *mange sommerklemmer fra oss*

    SvarSlett
  2. Så godt at dere har hatt en flott leir, og et fint opphold i Paris, selv om det ere slitsomt.
    Ønsker deg riktig god bedring og håper du kjenner at overskuddet til å dille med interiøret er på vei tilbake.
    Ønsker deg en herlig sommer :)

    SvarSlett
  3. Ja, pokker og...det glemte vi visst;-( Men du, gammel og glemsk?? Det er vi da ikke, vi bare hadde hodene våres en helt annen plass den dagen;-) Ha en Strålende dag;-)

    SvarSlett
  4. Koselig å se at du er her inne :0) Høres ut som at dere har hatt det flott!! Sender over en *God bedring klem* og håper formen kommer seg :0)
    -Kamilla-

    SvarSlett