06 juni 2011

The city of light, Paris.


Jeg er på kjærestetur i Paris og nyter det. Dette er min favoritt by nr 1. Det er faktisk tredje gangen vi er her, for vi ender stadig med å måtte reise tilbake hit.
Atmosfæren er bare helt fantastisk, maten er god, kjæresten min er fantastisk og menneskene helt spesielle. Jeg rett og slett storkoser meg.
Vi har for første gang besøkt Louvre og sett blandt annet Mona Lisa men det er faktisk en annen historie, som jeg skal skrive et innlegg om når jeg kommer hjem.
Bildet er det nye IPhone koveret som jeg jo bare måtte ha med Eiffeltårnet på. Dit legger vi turen for tredje gang i morgen og jeg gleder meg ;)

Da får jeg teste ut å blogge fra mobilen. Får jeg til dette da??
Ha en flott dag alle sammen ;)

10 kommentarer:

  1. Høres herlig ut med en liten kjærestetur til Paris. Der har jeg aldri vært. Mange steder jeg ikke Vi ferierer stort sett i Norge/litt i Norden.
    Så flott det ble på gutterommet.
    Kan tenke meg han ble fornøyd.
    Ønsker deg ei flott uke :)

    SvarSlett
  2. Det gikk helt fint! :)
    Ja, koste meg vilt i Paris i et år! Dessverre er fransken så rusten nå at den ikke er brukandes til stort mer enn turistformål, men men...
    Oolala, j'adore Paris! Forresten mange kule interiørbutikker rundt Hallene! Hvis de fortsatt er der da.. Og takk for SÅ fin hilsen! Det er nok en av "de vanlige" som vinner, men det er jo kjekt å være med likevel! :)
    Kos dere på kjærestetur!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Det klarte du jo kjempefint;-)
    Kjekt å høre at dere storkoser dere. Jøss, tre ganger alt i Paris. Høres ut som du har samme greia for Paris som jeg har for Praha. Kos dere masse videre snupps, så sees vi snart;-)

    SvarSlett
  4. PAris er nydeleg! Nyt dagane:)

    SvarSlett
  5. Dette klarte du jo fint!! Flott cover du har funnet deg!! Paris... Høres herlig ut :0) For meg blir det med drømmen (til ungene blir så store at de klarer seg hjemme alene en helg ;0)
    Kos dere så masse!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  6. Ååå så koselig, kjærestetur til Paris høres fantastisk ut :) Mange gode minner etter tre turer tenker jeg..
    Jeg har vært i Paris flere ganger på jobb og på venninnetur. Men skulle tatt med kjærsten på romantisk tur :)

    Nyt og kos dere masse!

    Benken og reinskinnet ble lekkert - flott på terrassen! Og tro meg, skulle jeg være på dine kanter tar jeg kontakt :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  7. Så koselig dette hørtes ut, og Paris er helt fantastisk.
    Kos deg masse, og tusen takk for hyggelig melding fra deg.

    SvarSlett
  8. Ah, stilig cover!
    Kos deg/dere masse videre.
    Så får jeg bare fortsette å prøve overtale sambo til franske-tur ;)

    SvarSlett
  9. Håper dere har kost dere masse i Paris!
    Ville bare titte innom og ønske deg ei fin, ny uke, og tipse deg om at jeg viser frem ugleringen min i siste innlegg ;)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  10. Så deilig..
    Vi håper å få til en kjærestetur til høsten, da til varmere strøk..
    Men vi må jo ha noen til å passe "babyen" også..
    Men det ordner seg nok..

    Sender deg noen varme klemmer..

    SvarSlett