18 mai 2011

Strutsefjær, fjærball og reinsdyrskinn.

I dag er det deilige luksuriøst ting her hos meg. Jeg har nemlig vært innom hos Mrs Arouba på Fritzøe brygge i dag. Det ble ikke den helt store handelen men et par små ting. En stor hvit fjærball og en strutsefjær ble med meg hjem.

Reinsdyrskinnet hadde jeg fra tidligere, og jeg la det utover spisebordet som en duk. Jeg måtte jo "dille"litt i forkant av dagens "fotoshoot".

En virkelig lekker strutsefjær. Jeg er jo bare helt fascinert av fjær. Ikke det at jeg helt vet hvorfor men jeg er nå en gang det. Kanskje fordi det gir meg en følelse av luksus.

Jeg ble stående å snakke en stund med den koselige damen som eier butikken. Hun har virkelig mye spennende i butikken sin. Masse lekre klær, pynteting, interiør og mye annet. denne damen har virkelig teft for hva som er Hot eller Not. Det syntes jeg var kult. Jeg dristet meg til å spørre om jeg fikk lov å ta bilder fra butikken, og vet du hva? Jeg fikk lov ;D
Så en dag nå snart skal jeg bevæpne meg med kameraet og knipse masse flotte bilder i butikken: Mrs Arouba.
Damen har jo også egen blogg og den finner du HER.

Jeg tok masse bilder av spisebordet og mange ble skikkelig tøffe så det kommer nok flere bilder fra denne foto seansen også ;)

Ikke glem å legg litt hverdagsluksus inn i ditt liv også ;)

Ha en strålende dag ;)

4 kommentarer:

  1. Jeg hadde aldri i livet kommet på å legge reinsdyrkinn på bordet, men på en snodig måte så var det litt kult også;-) Veldig deg liksom;-) Du elsker Fjær sier du?? Jeg har en Papegøye som jeg prøver å selge.....Masse vakre fjær i all slags farger på den vettu...*hint hint*

    Ha en fortsatt fin dag;-)

    Monique

    SvarSlett
  2. Jeg sier bare - W O W

    Fantastisk - dette var bare helt RÅTT!! Er noe med å tørre og se mulighetene. Love it!

    Nyt kvelden!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Hei :-)
    Røft og tøft :-) Tøft med reisdyskinne på bordet :-)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Likte den strutsefjæren din. Den var virkelig fin og glamorøs. Takk for besøket inne hos meg : )

    SvarSlett