16 mai 2011

Nydelig japansk bilde.

Åh, endelig! Kom jeg meg inn på Blogger. Jeg prøvde iherdig på fredag men det var ikke snakk om at jeg greide å få logget meg på bloggen min. Jeg prøvde over et par timer før jeg omsider ga opp. Jeg hadde planer om å legge ut dette innlegget da, men siden det ikke gikk, legger jeg dette ut nå.
Til og med kommentarene mine fra forrige innlegg har blitt borte, noe jeg synes er leit.Sukk. Bildene mine legger seg jo også i feil rekkefølge, hva er det egentlig som skjer med Blogger? Men nok om det.

Da lillefugledatter (som riktignok ikke er nå "liten", men snart "fjortis") var med til brukthandleren fikk hun se dette flotte japanske/kinesiske ( siden jeg ikke skjønner tegnene og vet forskjellen på språkene) De nydelige storkene er laget fra fjær, selv blomstene i bakgrunnen er laget av fjær. Det er litt i 3D format siden de ligger inni en "kasse" med bakgrunn,vegger og til slutt glass i front. Vel tilbake til da bildet ble observert i vinduet... Vi tuslet da hjemover men det var helt tydelig at veslefugledatter ikke fikk bildet ut av hodet.

Ganske tidlig dagen etter kom det meldig om at hun ville kjøpe bildet når hun var ferdig på skolen for dagen. "Kan vi det, mamma?" Så da skynde vi oss tilbake for å sikre oss dette flotte bildet før noen andre fant på at de skulle kjøpe det. Kostet litt det gjorde det men det er veldig flott. "Vesla" er veldig interessert i japan og ting der i fra så det var midt i blinken for henne. Jeg må jo si at jeg er litt imponert over at hun stole så på sin egen smak. Så ung som hun enda er mener jeg. Ja hva kan jeg si...? Jo mor er stolt ;) For bildet er nydelig og av god kalitet.

Ønsker dere en fin kveld i kveld og en strålende flott dag i morgen ;)

2 kommentarer:

  1. Kjempetøfft bilde! Fugledatteren har nok arvet sin mors gode sans for det vakre;-)

    Ha en flott 17 mai feiring;-)

    Monique

    SvarSlett
  2. Flott bilde! Moro at arvingene har en mening om hvordan de vil ha det :o) Snuppa mi på 10 år, vet så absolutt hva/hvordan hun vil ha det på rommet sitt. Hun om-møblerer søtt og stadig (kjenner meg nok litt igjen der..).

    Ha en fin fin 17. mai feiring du også (Oreokaka er klar ;o)).
    klem

    SvarSlett