20 mai 2011

MRS Arouba.

I dag har jeg besøkt butikken Mrs Arouba på Fritzøe brygge her i Larvik, en utrolig flott og spennende interiørbutikk, med en innehaver som brenner for interiør. Hun kan virkelig kunsten å finne frem lekre og spesielle ting. Det er nok noe av det som jeg liker aller best med butikken. Du vet ikke helt hva du kan forvente.. Det liker jeg veldig godt ;) Det er litt som følelsen av å gå på skattejakt.


Legg merke til kombinasjonen med murveggen, den shabby blå skjenken, kurven med reinsdyrskinn og lekre sko.

En liten detalj fra skjenken med gamle kobberkuler og jeg tror de var oljelamper hvis jeg ikke husker feil. Stilig.

Her har hun satt et sink badekar, men et stilig turkis teppe oppi.

Hos Mrs Arouba finnes det masse lekre klær. Her er et lite utvalg. Jeg likte godt antrekket nr 3 fra venstre. Lekkert.

Dette var bare så stilig. Hun har fått satt opp en delevegg av bjørker. Jeg falt så totalt for den ideen. På den hadde hun hengt de lekreste skinnvester, vesker og andre ting. Rett og slett blanding av så mange forskjellige elementer, det var bare helt rått.

Dette er inni en oppbygd platting av beleggningsstein. Sjekk det lekre lille bordet.
Kan tro jeg valset rundt og nikoste meg med å fotografere her inne. Jeg har jo fått masse tips og ideer. Noen skal jeg dele med dere men noen få... skal jeg holde for meg selv ;)

Søte rosa cupcakelys på stettfat.


Enda et bilde fra den oppbygde paviljongen om jeg skal kalle den det. Jeg bare likte så godt dette lille bordet med barnebysten oppå.
Jeg har virkelig kost med hos Mrs Arouba i dag. Tusen takk til innehaveren for koselig prat og at jeg fikk lov til å komme å fotografere i butikken din ;)

Jeg har mange mange flere flotte bilder som jeg skal dele i flere innlegg så fortsettelse følger.

Ha en vidunderlig dag ;)

3 kommentarer:

  1. Yoga frosk faktisk...hehe! Jeg ler hver dag jeg snuppa, men innimellom så man få lov å syte litt syns jeg;-)

    Den butikken må du ta meg med til neste gang vi treffes...altså om ikke alt for lenge.

    Ha en strålende helg
    Glad i deg og;-)

    SvarSlett
  2. Ser ut som en helt herlig butikk, og så spennende inredning de har!!
    He he.... Jeg la nå mest merke til teglsteinsveggen på bilde nr to *Smile* For akkurat slike stein er jeg på jakt etter!! Skal ha til sokkel på drivhuset mitt :0)
    God helg!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  3. Så ut som en fantastisk butikk! Jeg elsker butikker med mye rart og som har lagt stor vekt på selve utformingen! Digget teglsteinsveggen, bjørkeveggen, og kontrastene de hadde rundt seg!
    Håper du får ei fortsatt fin helg!
    klem
    Lise

    SvarSlett