24 mai 2011

Inspirasjon fra Mrs Arouba

I dag har jeg vært hos frisøren på Fritzø brygge. Ble sittende ganske lenge i stolen der så nå er jeg ganske sliten. Men jeg stakk innom hos Mrs Arouba og kjøpte et par skåler. De kan jeg vise frem en annen dag. I dag blir det bare flotte inspirasjons bilder fra butikken hennes. Jeg syntes det var så gøy å få lov til å fotografere i butikken ;)
Ugler er jo i vinden om dagen og her er et nydelig uglesmykke med masse bling. Helt slik som jeg liker det. For å snakke om vinden, det blåser som bare det her om dagen. Liten storm er det utaskjærs etter som jeg skjønner...

Åh i denne stolen kunne jeg sunket nedi. Deilig fristende sauefell med vakre lykter. Jeg ble overasket over hvor flotte de lyktene egentlig var. Jeg har jo sett slike i interiørblader, men de er mye flottere i virkeligheten.

Sjekk de tøffe hodeskalle ringene og i iPhone deksler. Jeg har deksel til min i noe av det samme bare at min er i rød med bling. Den skal jeg jammen vise frem en annen dag ;)

Disse lysene er fantastiske. Jeg elsker jo stearinlys og disse er som kledd med fløyel. Jeg har kjøpt meg to brune men må få dandert dem skikkelig før jeg viser bilder.

Denne er jo stilig da. En yogafrosk ;) Ganske stor er den også. Noe for deg eller Monique?? ;)

To yogafrosker i hver sin posisjon. Litt gøy skal man jo ha det ;)

Mrs Arouba - alt det vakre. Kjøp vakre ting, ta med hjem. Kjenn følelsen av å glede en venn. Det meste kan du bære herfra selv. Ting som gleder, klær som får deg til å føle deg vel. Men møbler det er tungt å bære, men bare spør oss du kjære. Vi bringer det du kjøper her hvis adressen er rimelig nær. Mrs Arouba er til for deg kjære kunde, ta en titt, gå deg en runde. Har du ønsker så fortell oss gjerne det så skal vi se hva vi kan hjelpe deg med...

Dette står inni rammen i butikken hos Mrs Arouba. Det syntes jeg var så flott skrevet ;)

Til slutt noen kjempesøte pengepunger. Myke og deilige.
Det var litt inspirasjon fra en sliten bloggedame. Nå skal jeg bare titte innom hos dere før jeg må hvile.

Ha en fabelaktig dag ;)

7 kommentarer:

  1. He he he, nå er jeg med.....Den jogafrosken var jo kjempetøff.
    Mye aent fint og i den butikken ser jeg.

    Ha en strålende kveld;-)

    SvarSlett
  2. Ja det hender en må kikke innom en flott butikk for å få litt inspirasjon. Og kanskje også gi seg selv en liten oppmuntring.
    Takk for koselig bursdagshilsen.
    Ønsker deg en god kveld :)

    SvarSlett
  3. Kan vel trygt si at det blåser greit her borte, men det er ingen Storm...den hadde vi i går;-)

    Vi må helt klart ta en tur til Mrs Arouba om noen uker...Tror jeg må ha meg en sånn Frosk;-)

    Klem fra Sola

    SvarSlett
  4. hei på dæi!
    SÅ ut som en kjempeherlig butikk!
    Digga frosken.
    takk for fine ord inne hos mæi:)
    klæm

    SvarSlett
  5. Hei hei
    Å, så mye fint du hadde fått tatt bilde av.. Kjekk butikk må jeg si:) Nei, det er nok ikke min prinsesse, men mitt første tantebarn, så jeg gleder meg noe helt vanvittig!!! :)

    Ha en fin kveld, klem

    SvarSlett
  6. Hei :-)

    Så mange fine ting du har tatt bilde av :-) Likte godt bling bling ene :-) Gleder meg til å se din røde :-)
    Ønsker deg en flott helg :-)

    Klem

    SvarSlett
  7. Der var det mye fint å se, ja... :)

    Takk for titten inne hos meg. Kjekt at du likte minitubs'ene mine (he-he). Enkelt, greit og juniors favoritt!

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag. Legger meg like godt til som følger av bloggen din, jeg.

    :)

    SvarSlett