11 mai 2011

Bruktfunn.

Svingte en liten tur innom brukten i går.
Veslefugledatter og jeg svingte en tur innom brukten etter hun var ferdig på skolen i går. Noen småting ble jo med oss hjem. En metall potteskjuler med rosepapir på. Denne må nok få seg en liten makeover. Nesten litt synd å ødelegge rosepapiret, men det passer ikke med det som jeg har tenkt å gjøre med den. To små søte nissebarn. Den mørke figuren er et lite neshorn med vinger i mørkt tre som vesla ville ha. I tillegg så kjøpte vi et par hvite søte damehansker som hun ville ha og et par 70 talls briller.

Koselig å komme over slike små nisser som skal bo i nissehuset når julen igjen nærmer seg.

Jeg fikk også kjøpt meg dette speilet, som det er litt størrelse på. Druepakken har jeg plassert på speilet får å prøve å vise størrelsen. Rammen er bare av plast, men det passer meg perfekt siden jeg har tenkt å spraye rammen. Dette fikk jeg for kr:30 så jeg ble kjempe fornøyd. Et kupp rett og slett.

En liten detalj.

Til slutt kjøpte jeg den høye røde vasen. Den lave vasen har jeg fått av min mor for mange år siden. Hver eneste sommer bruker jeg den til blomster og den er rundt 100 år gammel hvis jeg husker rett. Under har den et lite "glassmerke" og jammen hadde den andre vasen nøyaktig det samme merket. Så jeg har funnet en høy herre til den litt trinne fruen ;) En liten skatt med andre ord ;)

Ha en toppers kveld ;)

5 kommentarer:

  1. Gøy når man kommer over slike skatter. :)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Så kos å se deg tilbake :)
    Jeg er inne i en sånn hektisk periode nå og tillater meg å la PC'n liggende uten å slå på flere kvelder i uka ;) Må være et overskuddsfenomen..

    Godt at det er gode dager hos deg - kos med vel overstått konfirmasjon - ja tiden flyr og barna blir brått store :)

    Nyt mai-dagene.

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Jeg blir så hoppende gla!! For å se deg her igjen :0) Nydelige ting du har funnet, og den metallpotteskjuleren var jo bare sååå fin!! Vet jo at det ikke er din stil, men blir gøy å se hva du finner på med den :0)
    Kos deg så masse videre, og ta vare på deg selv!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  4. Halla snuppis ;-)

    Speilet var jo kjempetøfft......tror jeg må begynne å snoke litt på bruktbuer jeg og....hmm.

    Ha en strålende dag;-)

    Monique

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Så lekkert speil og jeg digget blomsterpotten :-) men jeg elsker roser da :-)

    Ønsker deg en flott helg :-)

    Klemmer ifra meg :-)

    SvarSlett