09 mai 2011

Alt som har skjedd.

Nå har det vært veldig lenge stille her hos meg. Mange grunner til det men sluttinnspurt på værvet mitt i EDS Foreningen har tatt sin tid og krefter. I tillegg så er jeg kommet meg skikkelig i gang med treningen. Yey!!
Men det krever jo mye hvile etterpå. No pain no gain, ikke sant?? Så har vi en annen hobby, Geocaching med turer i skog og mark og jeg har til og med besteget svartefjell i Telemark. En utrolig flott tur som Høvdingen, høvdingfuglforeldrene og jeg tok. Kan tro jeg var stolt da jeg kom meg dit opp ;) Ganske skjelven og gåen på veg ned men at jeg greide det var en seier.
Så har jeg hatt mye forbredelser til eldste datters konfirmasjon som gikk av stabelen
lørdag 7 mai-11. Som forøvrig er min bursdag og nøyaktig samme dag som jeg ble konfirmert på, for 22 år siden. Litt av ett sammentreff?
Så det har rett og slett vært noen veldig hektiske måneder, men det ser rolig ut fremover så jeg vil gjerne blogge og kose meg med det igjen. Bildet av Tigergutt og flagget, ble tatt konfirmasjonsdagen 7 mai og min 37 års dag ;) For en gangs skyld hadde han tid til å posere og vi knipset i vei ;)

Men blider av borddekking med diverse fra konfirmasjonen kommer etterhvert.

Ha en flott dag ;)

4 kommentarer:

  1. Jaaaaa, endelig ett nytt innlegg;-) You just made my dag;-)
    Kjempekjekt å høre at konf og bursdag var velykket.....jeg skulle jo så gjerne vært der jeg også, men du vett....

    Ha en strålende dag videre

    Monique

    SvarSlett
  2. Gratulerer med både konfirmant og bursdag, og ikke minst fjellbestigning.
    Fint å ha deg tilbake.
    Ha en fortsatt fin dag, klem Laila

    SvarSlett
  3. Har forstått at det måtte være noe ekstra siden det rok så lang tid før du kom med et innlegg. Godt at det går greit med trening, men det må være vondt å bli så sliten av det.
    Høres flott ut med topptur. herlig å oppnå noe en har lyst til på den fronten også.
    Gratulerer med overstått bursdag og konfirmasjon. Ja det krever litt å forberede slike ting også.
    Ønsker deg ei fortsatt riktig god uke :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til begge jubilantene.

    Konfirmasjon krever en del, husker det ja.
    Men veldig koselig.
    Gleder meg til å se bilder av bord.

    Ønsker deg en fin helg1

    SvarSlett