01 mars 2011

Vinnerne av giveawayen!

Heisann alle dere som har vært med på å feire alle mine besøk. Tusen takk for at dere ble med.
I krukken her ligger alle lappene med diverse navn på. Jammen ble det mange lapper å lage denne ganger og det var jo gøy. ;)

Duken er forresten den vinrøde duken som jeg farget svart. Ble den ikke bra?

Jeg fikk smågutta til å hjelpe meg med å trekke vinnerne. Midtifuglesønn har første vinneren i hånden. Hvem kan det være mon tro...??

Lykkeliten!!
Gratulerer så mye til deg ;)

Lillefuglesønn har trukket neste vinner og det ble....
Hasigamas Mamma!!
Gratulerer så mye ;)

Da må dere sende meg en mail med adressene så kommer det pakker med skrin i posten.

Ha en fin dag alle sammen ;)

6 kommentarer:

  1. Hei :-)

    Gratulere til de heldige vinnerne :-)

    Innom for å ønske deg en super dag :-)
    I dag skal jeg være litt kreativ tenkte jeg :-)

    Klemmer ifra meg

    SvarSlett
  2. JUUUUUUBEL!!!!! Tenk at jeg VANT! Jeg tror jeg dåner :) Så glad jeg ble nå! Mailadr er lisemola@hotmail.com
    Tusen takk til lillebror som plukket ut meg ;)
    Ha en finfin kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Grattis!
    Kjempefin tavle/bilde du laget også, heldige venninne!
    =D
    Kjenner meg igjen i energinivået som du nevner.. På tide med skikkelig vår nå kanskje?

    Klem

    SvarSlett
  4. Er ikke du bare en elskverdig gledesspreder!!!!:D
    Har hatt en litt grå dag i dag med vondt osv, så gjett om du reddet dagen med din gla'meldig♥
    Skal sende mail med en gang jeg...... ja, der så jeg hvor mailen din står;P hehe

    Ha en fantastisk uke videre kjære du♥
    Klem

    SvarSlett
  5. Masse gratulasjoner til de heldige vinnerne.

    Og gode ønsker om en flott onsdag til deg, klem.

    SvarSlett
  6. Hei hei snuppis. og grattis til de heldige vinnerne;-)

    Håper du har en fin dag;-)

    Klem

    SvarSlett