18 mars 2011

Stillhet for Japan.


Jeg støtter Japan gjør du??

9 kommentarer:

  1. Det er helt forferdelig det som skjer i Japan om dagen..
    Stakkars mennesker...

    Men er like galt det som skjer i Libia da..

    Jorden er ikke noe godt sted for mange mange..

    SvarSlett
  2. Har tydeligvis gått glipp av noe her. Men selvfølgelig støtter jeg, og tenker på de i Japan. Helt forferdelig:(

    Skulle sendt deg mail for lenge siden, men har isteden blitt liggende strak på sofaen:( Kjedelig! Har skrevet et innlegg om pakken i posten som redden den store drittdagen min;))) Tusen takk!!!
    Nydelig skrin, også jeg som elsker ♥-er da:D

    Håper du får en nydelig uke, klem:)

    SvarSlett
  3. Håper alt er bra med deg og helsa :-). Award med utfordring venter inne hos meg. Klem

    SvarSlett
  4. Håper alt er bra med deg - ha en finfin fredag og god helg!

    KlemKKann

    SvarSlett
  5. Titter innom for å høre hvordan det går med bloggevenninna mi?? Savner deg :0) Håper alt står bra til! Vil også ønske deg en riktig god helg og god påske!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  6. God Påske - håper alt er bra med deg!

    KlemKKann

    SvarSlett
  7. Håper det er bra med deg.
    Vil få ønske deg ei riktig god påskehelg :)

    SvarSlett
  8. Hei :-)

    Bare innom for å ønske deg en flott helg :-)

    Håper alt står bra til :-)

    Klem

    SvarSlett
  9. Lenge siden jeg har sett noe til deg. Håper du har det bra!
    Klem
    Lise

    SvarSlett