02 mars 2011

Sleeping beauty??

Ja det hadde vært fint å kunne kalle seg en "sleeping beauty" men det er nok langt i fra sannheten. Jeg er nok litt mer sånn... Sleeping nightmare.
Sover ikke så bra om dagen, drømmer mye og ikke minst rart?!? Men det verste er nok at når jeg våkner så er jeg like sliten som når jeg la meg. Det føles omtrent som om jeg skulle ha vært overkjørt av en dampveivals....

Jeg tror det kan være kroppen som sender ut nød signaler. Eller kanskje det er nød bluss? Men noe av det beste er at jeg har begynt å skjønne det. Vel, det var det jeg innbilte meg i dag før jeg snakket med ei venninne. Jeg som syntes jeg var så flink...

Flink, fordi jeg etter å ha fått barna på skolen så gikk jeg å la meg for å slappe av. (Flink jente ;)
Så skulle jeg inn og finne adressen til vinnerne slik at jeg får sendt pakkene. Jeg snakker, eller skriver litt med noen venner på MSN, og det er da det skjer....
Jeg finner ut at jeg har glemt at jeg skal ut å reise.... På fredag. Denne fredagen altså. Kan tro jeg fikk sjokk. Jeg hadde helt glemt det og ikke hadde jeg notert det i hjernen heller. "Hjernen" er kalenderen på telefonen, min form for 7 sans.

Oj, oj oj!! Jeg som har såå mye som jeg må gjøre før det.
Sukk, ja ja det får nå helst gå bra da. Bare å hive seg rundt og håpe på det beste.

"Rister på hodet," at det går ann.

Jeg får bare hive meg rundt å begynne på alt jeg må gjøre.

Ha en vidunderlig dag alle sammen.

Klem fra "Vimsa Eline ;)"

15 kommentarer:

  1. He..he..he.. Kjære Vimsa, håper du tar deg tid til å trekke pusten og slappe litt av mellom slagene?!? Stilig glam pute :0)
    Håper du også har en vidunderlig dag!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  2. Ja slik kan det gå.
    Håper du rekker det viktigste. Og tar deg god tid til å få med deg det du skal ha med på reisen. Ikke stress, da får du ingen glede av turen.
    Ha en riktig god kveld :)
    Og god tur visst du ikke rekker innom før du reiser :)

    SvarSlett
  3. *jeg ler*...du er å blir en sjønnas;-)God tur vimsa, kos dere masse;-)

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Kjente meg veldig igjen i det med søvn osv gitt :-) er slik selv.. Håper du rekker å få alt klart til reisen din da :-) Nydelig soverom du har!! elsket putene dine :-) Og duskene på skapdørene :-) Stilig!

    MAnge klemmer ifra meg :-)

    SvarSlett
  5. Heisann..

    Takk for koselig komentar inne hos meg, det setter jeg kjempe pris på.. :0)

    Så utrolig koselig soverom du hadde :0) Den glam puten var bare rå hehe..

    Men du må prøve å få sovet og slappet godt av før du skal ut å reise. Min ferdag blir trist, men det kan jeg snakke om en annen dag :0)

    Masse klemmer fra meg til deg..

    SvarSlett
  6. Huffa, av og til koker det litt ekstra ja.. Stress ned og la det stå til :)

    Lekre puter i senga - Love it.. Jeg er avhengig av mange -og store puter :)

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  7. ..nydelig soverom - så flott å se at du rer opp senga - det gjør jeg også - jeg sier til og med at det gjør min dag enda bedre..hihi..at sengen er reid opp..

    ..jasså du skal ut på tur - stress ned - dette går så bra så..

    ..god natt KlemKKann

    SvarSlett
  8. Hehe! ...så flott med en slik "reiseoveraskelse" da. Kjempefint soverom/seng og stol. Ja, ser at din nattesøvn minner om min ....Denne uka har eg vinterferie, klarer eg å sove noe lengre da?..nei, våkner mellom 06 og 06.30 og er trøtt og får ikke sove igjen og står like godt opp!!! Vel, vel.
    Ha ein flott dag og god tur !

    SvarSlett
  9. Søvn? hmm... får man tak i det i løs vekt? ;)
    God reise da, vimsa :)
    *klemmer*

    SvarSlett
  10. Hi hi, tenk å glemme at du skal på tur! Ikke rart kroppen protesterte ;) Håper du får sove godt i natt og at du har fått gjort det du skulle før avreise!
    God tur og kos deg!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  11. For et herlig og glamorøst soverom, og tusen takk for gratulasjonene ;-) Her ble det feiret med prinsessekrone, ett lys i en appelsin og pizza i hele ansiktet ;-))

    Ønsker deg en super dag og god tur!

    Carina

    SvarSlett
  12. He he.. Vimso.. Håper turen blir fin fin og at du fikk pakket alt du skulle ha med deg :-))

    Klem Birte

    SvarSlett
  13. Så hærlige bilder ifra det flotte soverommet ditt.
    Hi..hi..det går an å være glemsk..
    Uansett håper du får en fin tur :)
    klemz sissel

    SvarSlett
  14. Ønsker deg en superduper lørdag!

    KlemKKann

    SvarSlett
  15. Kikker innom for å ønske deg en god helg, og koselig om du vil være med på giveaway på bloggen min.

    Klem ann helen.

    SvarSlett