09 februar 2011

Vinner og mini makeover.

Slik ser det ut stuevinduet i dag. Solen skinner mellom trærne og utepottene ser ganske så lei seg ut. I blomsterpotten står den store svarte orkideen min. Slettes ikke ekte men veldig dekorativ.

Den er kjempe høy og blomstene ser slik ut.

Potten og mari skålen med alle navnene deres i.

Slik så blomsterpotten ut før, hvit blank. Men forandring fryder så nå er den svart.

Er det DU som er den heldige i dag?

Hmm, la meg se. "Lukker øynene og trekker en lapp"...

BIRTE!! Gratulerer Birte, med bloggen Birtes hus, du er vinneren av giveawayen min ;)
Send meg adressen din på mail så kommer det snart pakke i posten ;)

Tusen takk til alle dere som var med. Det kommer en ny give away så fort telleren runder
30 000 besøk ;)

Ha en fin dag ;)

3 kommentarer:

  1. Gratulere så masse til den heldige vinneren :-)


    Ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  2. Jippi... Jeg er den heldige... Såå glad jeg ble nå :-)

    SvarSlett
  3. Iiiiik, så kjedelig å gå glipp av en giveaway!
    Gratulerer så masse til den heldige vinner:))

    SvarSlett