04 februar 2011

Stue, andre del.

Her er croco brettbordet med litt stasj på. Det har kommet enda litt mer på det etter at bildet ble tatt.
Lykten ble funnet på Glassmagasinet en gang, for noen år siden. Den svarte blanke lysestaken ble funnet på Fretex. De to kulene kjøpte jeg på en liten interiørbutikk som desverre har lagt ned. Desverre fordi jeg skulle gjerne hatt flere sånne kuler. Jeg skjønner ikke helt hva jeg tenkte på når jeg bare kjøpte to. Jeg burde jo hatt minst tre. Men, men. Hornet fikk jeg for 20 kr hos brukhandleren.

Nå står jeg ved TV i andre del av stuen. Pusen sitter i vinduet å lager nye snutemerker. Det er jo veldig gøy siden jeg nettopp ble ferdig med å vaske vinduene..... ;P

Her er bildet tatt fra det runde glassbordet. De nye lekre lyse sofaene våre. Sjekk den kule ryggen. Det er en stressless sofa slik at alle setene kan legges bakover. Deilig.
Det er et stygt brennmerke bak ovnen. Det er fra den forrige ovnen og burde vært malt over for lenge siden. Men ting tar tid. Sånn er det bare.

Tv kroken, den har jeg ikke vist frem før. Det står også en stor lys puff ved vinduet. Den kan åpnes og pledd bor i den. Ganske praktisk. Den har også hjul så man kan trille den til sofaen så får man en sjeselong effekt. Me like ;)

Ovnen. Den tøffe ovnen som gir meg så mye varme. Så det nye salongbordet. Sort glass med sølvramme. Lekkert. Julegaven til Høvdingen og meg fra hverandre. De hvite pelsputene er fra Stabbursbua. De lilla pelsputene er fra Sinclaire.

Det nye glassbordet. Jeg er så glad at vi endelig fant et som vi likte så godt og som vi hadde lett etter så lenge. Teppet... Vel, ønsker meg nytt, men dette loer heldigvis ikke. Det ser grått ut på bildet, men der er svart.
Det var stuen vår.

Har du husket å bli med på Give awayen min? Ikke, da finner du det innlegget HER.

Ha en flott helg alle sammen ;)

10 kommentarer:

  1. Jøsses, fornya dere ordentlig. Skikkelig tøfft har det blitt i stua deres;-)

    Ønsker dere en strålende flott helg;-)

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert! Sofaene høres ut som en drøm å sitte/ligge i...

    Nyt den nye stua og ha en flott helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Muffins er så greit, enkelt og raskt - og alle liker det :) La deg friste - og overrask med litt bakst..

    Jeg har alltid ferdig muffinsmix, vaniljekrem og noen frosne bringebær - blir de aller beste muffins, RASKT - og litt er det vel lov å jukse ;)

    Klem

    SvarSlett
  4. Heisann..

    Åh så fint du har det.
    Drømmer om stor stue jeg, har såå mange planer for når vi en gang får hus :0)

    Forhåpentligvis får jeg scrappet litt i helgen så håper det ikke er lenge til det kommer et nytt innlegg hos meg også..

    Ønsker deg en super helg, klemmer

    SvarSlett
  5. Så ut som en DEILIG sofa å sitte i!!! Lykta di var sååå fin -jeg er helt tullete etter lykter og lamper (og mye annet....), får aldri nok!
    Kos deg i helga!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  6. Hei på dæi
    For ei koselig stue du har!
    Likt elysekrona di kjæmpegodt
    klæm fra mæi

    SvarSlett
  7. Kjempelekker stue og grattis med ny skjønn sofa. Tenker at den må være behagelig med den funksjonen,Og i tillegg så nice..
    Ser masse her hos deg, som også er helt Min smak. Sånne dekorkuler har jeg også fire stk av og de er dekorative ja!Bordet var lekkert, ja alt!Samme speil har vi jammen også. Konklusjonen må bli, Mye samme smak eller?
    Ha en fortsatt strålende helg, klem Sissel

    SvarSlett
  8. De sofaene ser bare sååå behagelige ut!! Stilig sofabord også :0) Skikkelig koselig. Så gøy å komme på besøk hos deg og se hvordan dere har det :0)
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  9. Hei! For en fin stue. Lurer på hvor du har fått kjøpt det croco brettbordet ditt? Kjempestilig.
    Koselig side 7blogg
    mvh Vigdis

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Vigdis.
      Croco brettet har jeg kjøpt hos Bohus. Det er ganske lenge siden jeg kjøpte det så jeg vet ikke om de har det fremdeles. Ja er det ikke lekert? Jeg bare elsker det. ;)
      Ha en fin kveld. ;)
      Hilsen Eline. ;)

      Slett