21 februar 2011

Red!!

Da har jeg kommet hjem fra turen til Stavanger. Herlig å besøke familie og venner. Men etter en slik tur, besøk og mange timers kjøring frem og tilbake så....... Ja jeg er ganske sliten. Men forran oss har vi vinterferie, late morgener, ingen som skal noe spesielt så vi kan kose oss å gjøre det vi har lyst til. Ski, skøyter, film og en Oreokake?!?
Er ikke det ferie så vet ikke jeg.

Jeg skal nyte denne uken og lade opp nesten tomme batterier. Ehem, ja også en tur på brukten og litt sånt ;P Noen prosjekter håper jeg å få kommet i gang med også.

Telleren min har tippet 30 000 besøk så innlegget i morgen er nok et give away innlegg for å feire det. Kanskje det er din tur denne gang??

Bildene er fra buketten som jeg fikk av Høvdingen til valentinsdagen. Kjærlighetens farge.

Ha en strålende dag alle som titter innom ;)

10 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av en nydelig bukett til en nydelig dame!!

    Ha en morsom mandag!

    KlemKKann

    SvarSlett
  2. Det var en utrolig nydelig bukett. Så flink han er da til å kjøpe blomster til deg. Heldig du.
    Håper du får kost deg mye i vinterferien og får ladet batteriene skikkelig. Høres veldig koselig. Her er det ikke ferie før neste uke.
    Så vi får stå på litt til.
    Ønsker deg ei god uke :)

    SvarSlett
  3. Nydelig hjertebukett. Mmmm oreokake, det er utrolig godt. Håper du får en alldeles fantastisk flott vinterferieuke med spennende prosjekter. Her i huset er det kun barnehagebarn, så her blir det jobbeuke. Klem

    SvarSlett
  4. :) Takk for omtanken :)
    vakker bukett. Oreokake er bare fantastisk da.
    Ønsker deg gode dager å lading av batterier :)))
    Klem Janne G

    SvarSlett
  5. Så fantastisk fin bukett..
    Skulle ønske min kjære hadde et snev av romatikk i blodet, men neida, er visst bare fotball der gitt hehe..

    Oreokake er super godt da, er det "min" oppskrift du bruker enda, eller har du modefisert den litt?

    Håper du får en strålende uke, klemmer

    SvarSlett
  6. Flotte blomster! Han er ikke så verst han høvdingen! :-)

    SvarSlett
  7. Oi, kjekt å få slike flotte blomster på kjærlighetsdagen:) Snill høvding.. Var du ute på shopping i stavanger da eller var det kvalitetstiden med familie og venner som ble prioritert?? Jeg er alltid så nysgjerrig på hvor andre går og myser i hjembyen min. Kanskje jeg får tips om steder jeg glemmer litt ut:)

    SvarSlett
  8. Så skjønne blomster :)
    Kos med ferie - nyt og lad batteriene - man trenger det innimellom..

    Og fristelsene nedenfor her - ahhh sier jeg bare :)

    Ønsker deg flotte dager!

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  9. Stjerner i margen til høvdingen, nydelig bukett. Nå må du virkelig slappe av og kose deg, ta vare på deg selv.
    Klem Laila

    SvarSlett
  10. Hei på dæi!
    HAr du vært i Stavanger? SÅ gøy:)
    Hærlig bukett du har fådd dæi!
    nydelig

    SvarSlett