15 februar 2011

Playing around!

Her en dag tidligere i år surfet jeg rundt på Milla boutique`s nettbutikk. Jeg falt helt for en gullkopp med en hodeskalle på. Syntes den rett og slett var knall kul. Nå er jeg ikke så sikker på om jeg egentlig ville ha kjøpt meg og brukt en slik kopp. Nå kostet den nesten 1000kr så ..... Nei. Men jeg tenkte at noe sånt kan jo jeg lage. Stakk innom brukten og kjøpte med meg tre kopper for den nette sum av 10 kr.
Svingte gullsprayen og vips så var de i gull. Veldig Glam altså ;) Jeg liker jo glam da. Så surfet jeg på nettet etter bilder jeg likte og skrev dem ut på helt vanlig papir.

Limte bildene på med dequpage lim/lakk og vips så har jeg min egen scull cup, inspirert av den på Milla. Så ville jeg at den ene skulle være mer Blackfeathers variant og den limte jeg en maske på. Den siste koppen fikk et scull kjede på.

"Hermekoppen"

"Blackfeathers"

Litt mer sånn "Indiana Jones" kopp. "Ler"
Jeg må jo presisere at disse koppene ikke er til å drikke av, bare til pynt. Jeg hadde det veldig gøy da jeg lekte meg med kopper, lim og bilder. Dequpage lim kan brukes til så mangt.
Så kan jeg jo bare fortelle at dommen fra eldste fugledatter og venninner så var disse "skikkelig" kuule.

Tusen takk for alle de koselige kommentarene fra dere. Jeg må ta tiden til hjelp så roer kroppen seg nok.

Ha en vidunderlig dag ;)

17 kommentarer:

  1. Duh!! så tøffe di koppene ble da....skikkelig tøffe rett og slett;-)

    Fortsatt god bedring til snuppa, ha en strålende dag;-)

    Monica

    SvarSlett
  2. Rett og slett KNALL tøft....super tøffe, og hvert hver krone...he,he.....

    SvarSlett
  3. ..haha - så kule og visst er du kreativ!!

    Ha en superduper tirsdag!

    SmilKKann

    SvarSlett
  4. Artig at det ikke er bare jeg som har en sånn greie med kopper for tiden ;0) Dine ble jo skikkelig kuuule!! Jeg trykker ord på mine :0) Også leter jeg etter 8 litt vide knall grønne kopper som vi kan bruke til penneholdere på kontorene våre på jobb :0) Så ser du noen plass de kan ha så skrik ut!! Kos deg så masse og Takk for ideen, dette så jo skikkelig gøy ut :0) Men?? Hvordan får du lakket når man ikke kan gå ut?? Det er mitt problem for tiden...
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  5. Du er bare RÅ!!!
    Helt unikt - er så befriende herlig og annerledes hos deg - like spennende hver gang :) Love it!!

    Håper kroppen samarbeider og at dagen blir god!

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  6. Så utrolig kule kopper.. Du er Som skrevet over her RÅÅÅ...

    SvarSlett
  7. Kjempetøft! Kreativt! Så flink du har vært.

    SvarSlett
  8. Utrolig KULT!!! LOVE it:) <3

    SvarSlett
  9. De ble jo super tøffe da..
    Du har så mange gode løsninger på ting du :0)

    Er kjekt med ting som ikke alle andre har rett og slett..
    Og tenk på alle pengene du sparte, hadde nok heller aldri kjøpt en kopp til nesten 1000kr, den var litt drøy, men når man er som deg så fikser jo man tingene selv :0)

    Ble litt rotete denne komentaren, men har influensa så er ikke helt ryddig i hodet. hehe..

    Klemmer

    SvarSlett
  10. hehe, så utrolig stilig :)
    Godt å se at kreativiteten din er tilbake :)

    SvarSlett
  11. Kjempestilig :) Gøy å lage selv :))))
    Ha en fortsatt fin uke
    Klem Janne

    SvarSlett
  12. Hei hei - innom for å ønske deg en kanll onsdag!

    KlemKKann

    SvarSlett
  13. Jeg har aldri helt klart å falle for disse hodeskallene, men disse var RÅ KULE!! Jeg gleder meg forresten til å se barneromsprosjektene dine.

    Ha en fin dag, og ta vare på deg selv nå ;-)

    Klem fra Carina

    SvarSlett
  14. Weee, kjempe stilig!!! Eller dritkult;))
    Det må jo ha vært kjempegøy å holde på med ja:))
    Håper formen kommer hoppende på deg igjen:) Nyt kvelden, klem♥

    SvarSlett
  15. Ha en toppers torsdag!

    SmilKKann

    SvarSlett
  16. Utrolig kule kopper, skikkelig glam:)

    SvarSlett