07 februar 2011

Ny hylle på soverommet.

En gang for lenge lenge siden kjøpte jeg noen støpejerns hylle knekter på Stabbursbua. Siden har de bare samlet støv, men ikke nå lenger. Her stod kommoden før og den er flyttet ved siden av vinduet. Rammen som jeg fikk av Høvdingfuglforeldrene en gang, ble sprayet svart. Makeover av den kan du se HER.

Høvdingen hjalp meg å skru opp knektene og så la jeg en biledramme over. Vips så hadde jeg ny hylle.
Jeg synes de er så lekre slike hylleknekter.

Masken du ser her fant jeg på Søstrene Grene. Kostet ca 20 kr. Nydelig lilla farge på den. Og så fjær da.... Jeg liker fjær.. Jeg liker masker også. En hvit fjærboa skimtes på dronningstolen.


Snirkler.....

De lilla glass krukkene/lysestakene fant jeg på et hagesenter en gang.
Her kan du også se litt av bildet som fungerer som hylle.

I dag er jeg sliten, så jeg skal ta det helt med ro. Det har vært litt vel mye action i det siste så gjelder det å være forsiktig.
Problemet er bare at det er så mye jeg har lyst til å gjøre. Det mangler ikke på inspirasjon eller prosjekter så...... Det er viktig å skru av turbo giret. Noe som er mye vanskeligere enn jeg trodde var mulig. Jeg er litt for mye "skal bare, skal bare.."

Ha en vidunderlig mandag.

Har du husket å bli med på give awayen min?

11 kommentarer:

  1. stilig å bruke det bildet som hylle da;-)

    ha en fin dag videre, pass på å hvil deg masse;-)

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Ja, det er rart hvoran man kan være helt utslitt, men allikvel være full av lyst til å gjøre alt mulig rart. Er der jeg også, så jeg skjønner hvordan du har det. :-)

    Men, vi får så mye ut av det vi holder på med at vi glemmer å kjenne etter. Ikke så smart i lengden, men morsomt i øyeblikket.

    Ta godt vare på deg selv da, og hils resten av fuglefamilien. :-)

    SvarSlett
  3. De hylleknektene var jo skikkelig lekre. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  4. Så stilig det ble, også med en ramme som hylle!!Takk for tipset :0) Har lenge spekulert på å kjøpe meg slike hvite knekter, men vet ikke helt hvor jeg skal ha dem... Vet bare at de er rååå fine!! Kjekt at det ikke er bare meg som sliter med å ta det med ro når en må... Så flink du er som klarer å ta det med ro, selv om hodet vil mer :0) Kos deg så masse og sender deg *energi-klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  5. Det var ei flott hylle. Nydelige knekter, og ei orginal hylle.
    Flott den maska da. Den likte jeg.
    Ønsker deg ei god uke :)

    SvarSlett
  6. Stiiilig. Dette er blackfeathers til fingerspissene. Hylleknektene var kjempefine, og jeg likte påfugl fjærene til alt det lilla.

    SvarSlett
  7. Lekkert som vanlig :0)

    Super idè da, tror jeg må se om jeg finner meg noen slike knekter..
    Har lenge vært på jakt etter en hylle til soverommet men finner INGEN jeg liker, så...

    Her er det som vanlig masse jobb, men har litt fri denne uken heldigvis. Gleder meg til lønn på fredag, kanskje jeg finner en hylle da.. hehe

    Klemmer

    SvarSlett
  8. Lekkert lekkert lekkert! Elsker fargene også!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  9. Så nydelig det ble, svart og lilla er kjempefine farger.

    Ønsker deg en flott tirsdag, sett på lavgiret og ta vare på deg selv, klem ann helen.

    SvarSlett
  10. Hei :-)

    Så stilige hylleknekter :-) Og kreativ løsning med ramme som hylleplate :-) Flotte lilla telysglass :-=)Me like :-)

    Ønsker deg en flott tirsdag :-) Her skinner solen og mn burde vel vært ute... men har ikke ork til så mye for tiden desverre...Håper på lysere og friskere tider nå mot våren :-)

    Mange klemmer fra meg

    SvarSlett
  11. Så fint det ble! Digger sånne knekter. Det myker virkelig opp et hvert uttrykk og passet perfekt sammen med det lekne dekoret ellers.

    Må få meg noen påfuglfjær ;-)

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem fra Carina

    SvarSlett