09 februar 2011

Jeg lurer....

Jeg lurer litt på en ting. Dette med etiketter. Jeg har nylig lagt til etiketter her på bloggen min. Så er saken den at jeg gjerne ville ha lagt de gamle innleggene mine med der. Men hvis jeg går inn å redigerer og legger til etiketter blir da innlegget publisert på nytt?

For det vil jeg jo ikke. Da vil det jo se ut som jeg publiserer i hytt og gevær. Jeg blir veldig glad hvis noen svarer meg på dette.
Forresten bruker dere å kikke dere inn på etiketter når dere besøker blogger?

Jeg bare lurer...

14 kommentarer:

  1. Kan ikke hjelpe deg med det tekniske
    men jeg går inn på etiketter å titter.
    Flott den sorte orkideen din .
    Ha en fortsatt fin dag
    Klem

    SvarSlett
  2. Kan nok ikke hjelpe deg med det. Men nei, jeg bruker ikke å gå inn via etiketter.
    Flott den orkideen din. Mange fine blomster som ikke er ekte, og så mye enklere å holde liv i.
    Ønsker deg en god kveld :)
    Astrid
    Fjordheim

    SvarSlett
  3. Jeg har endret etikettene på alle mine innlegg uten at de ble publisert igjen og bruker de aktivt, når jeg er inne hos andre bloggere.

    Carina ;-)

    SvarSlett
  4. Heisann - nop kan ikke hjelpe deg!!

    SmilKKann

    SvarSlett
  5. Å det lurer jeg også på!! Har noen jeg skulle ha lagt til... Ser jo lovende ut iflg Lekenhverdag :0) Får følge med her, hva andre mener ;0) Jeg klikker ofte inn på etiketter, da kan jeg jo titte etter tema ;0)
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  6. Joda, det går så fint! Men det ser jeg at du allrede har tatt i bruk ;)) Grattis med det!

    Det brukes flittig av meg også, spesiellt når jeg er på utkikk etter noe spesiellt.

    Klem Mona

    SvarSlett
  7. Heisann..

    Ja jeg fargelegger stemplene inni. Jeg bruker promaker tusjer (de er litt dyre) mens andre bruker refill til stempelputer osv.. Man må bare finne det som passer best for en selv.

    Lurer veldig på hvordan man legger til koblinger jeg, jeg skjønner det ikke. Er mange "oppskrifter" jeg kunne tenke meg å legge ut link til men jeg skjønner ikke hvordan..

    Tusen takk for komentar, det setter jeg veldig pris på.

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  8. Ikke så lenge siden jeg la til etiketter på innleggene mine....de ble ikke publisert på ny!
    Ser nå forresten ut som du har fått det til i sidefeltet her :o)
    Jeg bruker de ofte når jeg kikker i blogger.....spesielt om jeg er ute etter noe spesielt!!

    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  9. hihi......ja du skjønner sikkert hva jeg mener.....

    SvarSlett
  10. Ser du hsr fått svar, men kan jo bare si jeg også at når jeg har "ryddet" i etikettene mine, så har de ikke kommet på nytt nei;)) Jeg bruker det mest inne hos meg selv om jeg skal finne noe igjen;P Men innimellom på andre blogger også. Har hatt en litt absolutt-ikke.planlagt-pause, så nå skal jeg kose meg med innleggene siden sist:D

    Ha en nydelig uke, klem♥

    SvarSlett
  11. Jeg er dessverre helt blank:(

    Må ærlig innrømme det er ikke så ofte jeg ser på etiketter..men syns det er veldig greit å ha det selv..om noen leter etter noe spesielt;)

    Klem

    SvarSlett
  12. Ikke noe problem. Tenkte det samme som deg. Men, jeg testet det ut, og ingenting blir publisert på nytt. Bare etikettene som blir nye og kan legges til i lista.

    Lykke til!

    SvarSlett
  13. Jeg er ingen data ekspert.. Men ja, jeg pleier og se etter ettiketter, spesielt på blogg.no kansje ikke så mye her på blogspot. føler blogspot er en "bedre" blogg!

    Håper du finner ut av det, og gjør du det, er jeg klar for tips :-)

    SvarSlett
  14. Heisann!
    Det går helt fint å legge til etiketter i etterkant, bare du ikke endrer publiseringstidspunktet :-)

    Ha en fin ettermiddag :o)

    SvarSlett