22 februar 2011

Jeg feirer 30 000 besøk med Give away!!

Telleren min har nå passert 30 000 besøkende. Jeg er helt imponert at så mange faktisk har vært innom hos meg. Det er kjempe gøy. Så dette må jo feires.

Premien som du kan vinne er et lite hjerte skrin. Skrinet ser du på bildet. Det vil bli trukket ut to vinnere så det er bare å henge seg på.

Denne gangen prøver jeg ut "Blogglandia" reglene, så får vi se hvordan det går.
Altså.....

Regler:
1 lodd. Kommenter under dette innlegget.

2 lodd. Kommenter på dette innlegget og legg deg til som følger.

3 lodd. Kommenter på innlegget, følger og legg en link til Give awayen på din blogg.

Husk å skriv hvor mange lodd du tar ;)

Du kan vinne et av disse søte skrinene fra Miljø gården Design. Har du ikke egen blogg, er familie og venner så kan dere bli med ved å sende meg en mail.

Lykke til ;)

24 kommentarer:

  1. Hei hei - jeg er gjerne med!

    Ha en superduper tirsdag!

    SmilKKann

    SvarSlett
  2. Hei du :-) jeg blir med å feire :-) Herlig blogg og med en herlig dame bak den :-)2 lodd på meg :-)

    Ha en flott uke :-)


    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med så mange besøk!! Jeg vil gjerne ha 1 lodd i trekningen din:)
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  4. Jeg blir gjerne med!! :) 3. lodd til meg!!
    Så søte små skrin! Miljøgården har mye bra for interiørglade sjeler!!

    mvh Bergfrua

    SvarSlett
  5. Ja, her MÅ jeg jo hive meg med!!
    Følger gjør jeg fra før av, så da blir det to lodd på meg :0)
    Nydelig bukett du hadde fått hos høvdingen. Heldig du ;0) Kos deg så masse, og nyt ferien.
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  6. ..og gratulerer så mye med 30 000 besøkende! mvh bergfrua :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med masse besøk. Skal legge link på sida mi. Følger jo bloggen din selv om jeg ikke er en så kalt følger. Har ikke lagt meg til som følger hos noen. Så da blir det vel to lodd på meg. Flotte hjerteskrin.
    Anf våren så fikk du vel litt vårfornemmelse i Stavanger. Håper i hvertfall at det er litt vår der når vi skal nedover om nesten tre uker.
    Ha en god tirsdagskveld :)

    SvarSlett
  8. Hei hei.. Prøver Lykken igjen jeg..

    NYDELIG HJERTE !

    Linker + jeg er følger ifra før.. og kommenterer...

    3 lodd takk :-)

    Gratulerer med 30000 , det er ikke rart med denne fine bloggen..

    Klemz ifra Birte

    SvarSlett
  9. Søte hjerter;-) Grattis med 30 000 besøkende;-)

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  10. JEG ER MED! :D
    Gratulerer så masse med besøkstallene, det er koselig:) Skjønner godt at mange finner veien inn hit! Det gjlr jeg, om og om og om igjen;)))
    Det ble en flott helg, bare synd den ikke endte bra;) Ha en strålende uke, klem:)
    Tar 3 lodd

    SvarSlett
  11. Så heldig jeg var da - første gang jeg er her på bloggen din og så kommer jeg rett til giveaway! Jeg blir gjerne med hvis jeg får lov, skrinene var skjønne =)

    SvarSlett
  12. Så kjekt med masse lesere!!! Hørtes ut som en fin tur må jeg si:) Elsker å sitte ved Vålandstårnet en fin sommerdag og nyte utsikten...

    Ha ein fin kveld, klem

    SvarSlett
  13. Gratulerer så masse med jubileet. Tipper snart det samme tallet jeg òg. Alltid koselig å komme på besøk til deg, og så er jeg så glad for alle koselige kommentarer du legger igjen hos meg.

    2 lodd på meg, krysser det som kan krysse, nyyyydelige hjerter, som jeg har sååååå lyst å vinne. Fin onsdag til deg, klem ann helen.

    SvarSlett
  14. Gratulerer! Jeg tar gjerne to lodd ;-)

    Høres spennende ut med overraskelsen til gutta ;-) Gleder meg til å se!

    Ønsker deg en fin vinterdag!

    Carina

    SvarSlett
  15. Søte hjerter, så jeg kaster meg på. Er jo følger fra før så hvis det teller blir det 2 lodd da.
    Klem Laila

    SvarSlett
  16. Grattis med 30.000 - så FLOTT!!

    Jeg er gjerne med på feiringa og tar 3 lodd :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  17. Grattis med jubileeum!!

    Utrolig søte hjerteskrin...Jeg krysser;)....

    SvarSlett
  18. eg tar ett lodd :)
    katrine

    SvarSlett
  19. Jeg er med - som vanlig med ett lodd :)

    SvarSlett
  20. Så søte hjerter! Jeg hiver meg med, og tar sjansen med tre lodd!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  21. Oj, så gøy! Jeg la meg til som følger og vips så la jeg merke til Give awya, og så vips vops hadde jeg 2 lodd! :)

    SvarSlett
  22. Gratulerer med så mange besøkende!!! Jeg vil gjerne være med i trekningen om det nydelige skrinet!! Tar 2 lodd og krysser fingre og tær :-)

    SvarSlett
  23. Jeg tar gjerne et lite lodd. :-)
    Ta en titt innom min blogg, så kan du jo prøve lykken i min Ramsign give away, om du har lyst.

    SvarSlett