14 februar 2011

Inspirasjon.

Litt inspirasjons bilder her hos meg i dag.
Jeg har altså ikke tatt disse bildene, men kom over dem på Google. Etter en travel helg endte det i går med at i bilen på vei til et Geocaching Event i Langesund, så hadde jeg en skikkelig "meltdown". Kroppen tok en durabelig hevn siden jeg ikke har vært flink til å hvile eller passe på meg selv. Heldigvis hadde jeg for en gangs skyld både med meg medisiner, rullestol og varmeteppe, så det gikk sånn eh, noenlunde. Dette er jo noe som skjer både støtt og stadig og da gjerne etter at formen har vært god en periode og jeg innbiller meg om at jeg er helt frisk å kan gjøre absolutt alt.
Heldigvis har jeg noen innlegg på lager så jeg kan blogge litt allikevel. Det synes jeg er deilig, for jeg koser meg med bloggingen.

Da jeg fant dette bilde av pokal vasen med lyskuler i likte jeg det veldig godt. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte meg noen av de lyskulene som var på salg etter jul. Hadde vært tøft å satt et par sånne krukker med lyskuler i og rundt på trappen.

Eller denne flotte store kransen med kongler,lys og svarte kuler. Tror jeg skal prøve å lage meg noe slikt en gang. Jeg har noen ideer til hvordan jeg kan lage den i "min" stil, for jeg liker ikke å kopiere. Heller la meg inspirere ;)
Skulle gjerne hatt sånne flotte champagne glasser i sort også. Men slike har ikke jeg funnet noen steder. Men jeg har helt svarte vinglass som jeg fikk av en venninne en gang. De er jeg kjempeglad i ;)

Ha en flott Valentins dag da dere ;)

9 kommentarer:

  1. Lekkert - pokalen m kulene var RÅ-stilig!

    Dte hadde gjort suses på trappa og terrassen.. Tenk så flott stemning :)

    Happy Valentine :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Halla snuppa.
    Håper du kommer fort tibake i form;-)

    Jeg liker best sølv;-)

    Ha en fin uke du også;-)

    Monica

    SvarSlett
  3. Ha en hyggelig valentines dag. Kanskje dere skal gjøre noe koselig i kveld?

    Jeg lar samboeren min være alene, og reiser bort på jentetur. Ikke så godt planlagt kanskje, men han vet at jeg er glad i han. Sa det selvsagt før han gikk på jobb i dag. :-)

    Håper formen den blir raskt bedre, så du får kost deg litt med nye interiørplaner.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hilsen :)

    Jeg kommer nok til å sy flere av de sorte hjertene, synes det fungerte fint - og tenkte å samle endel sorte ting - er så lekkert synes jeg.. Venter på en gammel reiseskrivemaskin fra papsen som er blank og sort og fin... Den må også finne sin plass ;)

    Nyt dagen :)

    SvarSlett
  5. Så stilig!! Ja, nå kan en angre på at en ikke kjøpte lyskuler på salg!! Dette kan jo brukes året rundt, bare å bytte ut litt av pynten etter årstiden ;0) God bedring, kos deg med bloggen og ideene dine!! *Energi-bli-bra-klem*

    SvarSlett
  6. Dei pokalene med lyskuler oppi var flotte. Ja det hender en angrer på at en kjøpte ting. Men jeg rekner med at det dukker opp igjen ting ved en annen anledning.
    Huff, så kjedelig at det skal være slik at du blir helt tappet for krefter av og til. Desverre så rammer sykdom urettferdig og noen ganger hardt. Håper du snart får tilbake kreftene.
    Ønsker deg en god valentinskveld :)
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  7. Hei :-) Takk for koselig hilsen fra deg :-) Slikt varmer :-)

    Stilige krukker med kuler :-) Dumt julesalget er over da...

    Håper du gjennvinner kreftene snart :-) Kos deg max med dine kjære i kveld :-)


    En varm god bedrings klem ifra meg :-)

    Happy valentines day :-)

    SvarSlett
  8. Så stilig!! Kjekt med inspirasjon:))
    Håper formen kommer seg igjen. Men viktigst av alt er jo at du tar vare på deg selv:)) Må høre etter når den dyrebare kroppen gir beskjed:)
    Håper du har en nydelig kveld, klem♥

    SvarSlett
  9. Så stilige bilder, de svarte glassene likte jeg veldig godt. Har en del sort i interiøret vårt, og er veldig fornøyd med det.

    Nå må du ta vare på deg selv, og ikke strekke strikken for langt. Fin tirsdag til deg, klem ann helen.

    SvarSlett