02 februar 2011

Innlegg nr. 250 og Give away!

Ja i dag skriver jeg faktisk mitt innlegg nr 250, utrolig nok. I 2008 så bloggen dagens lys og siden har jeg skrevet om litt av hvert. Livet med sine utfordringer, familien, venner, interiør og diverse prosjekter. Litt om dill og dall og ingenting også. Men at det skulle bli over 250 innlegg... Ja jøss sier nå jeg. Så da feirer jeg med å gi bort dette.

Gaven du kan vinne ser du på bildet. Servietter med sommerfugler, som gir løfter om sommer. En engel og en løper.

Løperen er 45x140cm og i fargen grå.

Vil du vinne dette må du være følger av bloggen min og legge igjen en kommentar på dette innlegget. Er du ikke følger av bloggen min, så kan du bare legge deg til som følger og dermed bli med på give awayen.
Venner og familie som jeg vet at følger meg og leser bloggen min, kan bare sende meg en mail. Så kan dere bli med også. Har du ikke egen blogg og leser bloggen min så kan du sende meg en mail om du vil være med på give awayen.
Mail adresse er : blackfeatherseline@hotmail.com

Vinneren trekkes neste uke. Altså du må være følger av bloggen min og legge igjen en kommentar på dette innlegget.

Lykke til ;)

Ha en fin dag ;)

18 kommentarer:

  1. Å så nydelige gaver du gir bort.
    Den engelen var jo bare skjønn.
    Gratulerer med mange unnlegg. Ja det blir fort en del når en setter igang med denne bloggingen.
    Ønsker deg en god kveld :)

    SvarSlett
  2. 250 innlegg faktisk. Nå måtte jo eg inn å se kor mange eg har fra 2008...og det var dårlig i forhold til deg....bare 96 innlegg har eg;-)


    hei hei

    SvarSlett
  3. Nydelige gaver. Engelen var helt herlig.så her må jeg være med.
    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg hiver meg med :)
    Og du, griselekkert bord du har kjøpt!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Jeg er med vettu :) Vi startet jo å blogge samtidig vi, og jeg har satt veldig pris på deg og innleggene dine :)

    *klemmer*

    SvarSlett
  6. Jeg er med :0) Følger har jeg gjort leeenge ;0) Nydelige gaver!! Gratulere med 250 innlegg!! Nå begynte jeg å lure på hvor mange jeg har, svisj... Så dro jeg for å telle.... *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  7. Å, så fint. Passer helt perfekt inn hos meg, jeg er med.

    Fin torsdag til deg, klem ann helen.

    SvarSlett
  8. Gratulerer! Jeg er med. De serviettene hadde jeg trengt nå. Kanskje følelsen av sommer og sol hadde føltes litt nærmere da.

    Ønsker deg en super dag!

    Klem fra Carina

    SvarSlett
  9. :) Jeg er med på din trekning mer enn gjerne:) Kjempefin blogg du har.
    koselig å følge deg
    Ha en fin uke videre
    Klem fra Janne G

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med innlegg nr 250!
    Du er super flink rett og slett..

    Masse klemmer fra meg

    SvarSlett
  11. Jeg vil også være med:) Håper alt står bra til med deg! Digget stue bordet, hvor har du kjøpt det? Stor klem

    SvarSlett
  12. Hei :-)

    Jeg blir med :-) Gratulere med så mange innlegg :-) Har vært en fryd å følge deg :-)

    Klem

    SvarSlett
  13. Grattis med maaange innlegg - flott!

    Jeg er gjerne med på feiringen :)

    Klem fra tove

    SvarSlett
  14. Vi begynte samme året med bloggingen og tror nok jeg har hatt deg på listen min siden jeg fant bloggen din.
    Slenger meg selvsagt med på trekkingen din og er følger. Klem Sissel

    SvarSlett
  15. Jeg er jo følger da, men ikke med egen blogg ;)Godt å ha et sted å følge med "storesøstra". Og med en sånn lekker gave kan jeg ikke annet enn å si at jeg gjerne vil være med i trekkningen. Gratulerer me 250 innlegg! :)

    Klem fra "lillesøster" Ina

    SvarSlett
  16. Hei :)
    Takk for hyggelig besøk på bloggen min! Da oppdaget jeg din også - slenger meg på denne giveawayen i siste liten også :) Flotte premier!
    Så fin den lykta du viser i dagens innlegg var forresten. Og nei, det er ikke bare bare å finne puter (eller annet) når man først er ute på leting etter noe spesielt...
    Ha en fin kveld :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  17. Jeg vil være med på Giwe Away... Flotte premier da gitt..

    Legger meg selvsagt til osm følger, det hadde jeg tenkt til Uansett..

    Ha en fin dag.. Klem Birte....

    SvarSlett