18 februar 2011

Fristelser

Titter bare innom her veldig raskt i dag med noen fristelser. Disse lekre dessertene fikk vi på resturangen "Hos Naboen" i Kristiansand. Vel, jeg tror det var det den het. Utrolig god mat og lekkert anrettet.

Tuusen takk til dere alle som har kommentert hos meg og jeg kommer innom hos dere alle så fort jeg får tid.

Nå er vi snart på vei til Vestlandet for en helg sammen med familie og venner. Det er bare høvdingen og meg som drar, mens barna får Høvdingfuglforeldrene som kommer å passer på dem. Lenge siden jeg har vært der nå så jeg gleder meg ;) Gleder meg ikke like mye til mange timer i bil, men sånn er det jo bare.

Da ønsker jeg dere alle sammen en fantastisk helg ;)

10 kommentarer:

  1. Utrolig flott den desserten var, fikk vann i munnen her jeg sitter:) Du har en flott blogg som er inspirerende å gå inn på. Ønsker deg og dine en fantastisk flott helg :)Klem Lene

    SvarSlett
  2. For noen fristelser du legger ut da. Nesten så jeg må lage dessert i helga. Heldigvis sitter jeg med litt sjokolade her ellers måtte jeg rotet i skapene for å finne et eller annet.
    Ja mange timer i bil er ikke noe særlig. Kjenner det jeg også. Og jeg har nå bare litt vondt i hofter og rygg.
    Men 12 timer i bil er ikke noe særlig. Skal til Jæren om tre uker. Og det er nesten så jeg gruer meg litt. Selv om det selvsagt er veldig koselig å besøke familien.
    Ønsker deg en fin tur og ei fortreffelig helg :)

    SvarSlett
  3. Nam nam.. det så fantastisk ut...

    Ble snopesyk jeg nå :-))

    Ha en fin fin helg, her på Vestlandet er det Fantastisk vær, men kaldt...

    Stor klem ifra Meg...

    SvarSlett
  4. Mmmmm....dette såg deilig ut! God helg.

    SvarSlett
  5. Hei på dæi!
    mmm no fikk iallefall æi vann i munnen! Detta så utrulig godt ut!
    Kos dæi masse.vi snakkes

    SvarSlett
  6. Oi..oi...oi... Dette så skikkelig godt ut!! Kos dere så masse i helgen :0) God helg til deg også!!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  7. Å dæven! Det så godt ut :)
    God helg!
    *klemmer*

    SvarSlett
  8. Nammis..dette såg jo både lekkert og godt ut!
    Ha en ei strålende flott helg og kos dere masse på tur, klem Sissel

    SvarSlett
  9. God helg, god tur og kos deg masse!

    KlemKKann

    SvarSlett