23 februar 2011

Før og etter bloggshinet bad.

Tenkte jeg skulle vise et par av resultatene fra tekstil fargingen. Bildet viser alle tekstilene men det er den knall grønne badematten og en av nuperellene som nå bor på badet. Den knall grønne badematten bodde nede på do før det ble pusset opp. Siden har den bodd mye i skapet eller vært vikar for badematten på badet.

Det har vært en del snakk om "bloggshining" i blogglandia så her er badet før styling ;P
Vi er jo mange mennesker i huset så håndklærne lever helt sitt eget liv. "Host."

Håndklær i alle varianter. Jeg ønsker meg enten svarte, hvite eller beige kvalitets håndklær. Jeg er rett og slett dårlig på å kjøpe håndklær selv.
Jeg viser sjeldent frem badet. Det ble pusset opp av Høvdingen før han møtte meg. Før var det rosa...... Det er som Høvdingen sier... Hadde vi skulle pusset badet opp i dag så hadde det sett helt anderledes ut.....
Jeg liker de grå flisene, de hvite og borden. Det jeg ikke er så glad i er alt det trehvite. Jeg er totalt ferdig med den trehvite perioden for maange år siden.

Selv baderoms innredningen er trehvit og alt er lakket..... Hadde ikke taket vært lakket kan du være sikker på at jeg hadde malt det hvitt. Men å måtte pusse ned alt dette først.. (Får gåsehud) av bare tanken. Jeg liker selve løsningen med mye skaper. Kunne ønsket meg glasshyller og lys inni glassskapet. Det vet jeg at hadde blitt fint.
Badet skal ikke pusses opp bare så det er sagt, men det er lov å ønske seg. ;)

Ser vi det ja. Mye bedre. Den nyfargede badematten i sort, grå og sorte håndklær. (De er med opprinnelig farge.)

Badematten ble skikkelig gjennomfarget så jeg ble utrolig fornøyd.

Den nå svarte nuperelle brikken. Det svarte eplet med gullstilk til å ha bomull i fant jeg en gang på Fretex. Klart det måtte bli med meg hjem ;)

Til sist men ikke minst, vårt utrolige deilige boblebad. Det er det beste med hele badet, rett og slett.

Ikke glem å hiv deg på feiringen min. Giveawayen finner du Her.

Ha en strålende dag.

12 kommentarer:

  1. Takk takk, ja jeg lager kortene selv og leverer til 35 interiørbutikker rundt omkring i landet også så dette er blitt levebrødet mitt. Trives veldig godt med det. Så gøy med tekstilfarging!Er så nydelig med nuperelle arbeider!!

    SvarSlett
  2. Er så deilig å se at andre også har håndklær som ikke matcher etc i det daglige :) Badekaret brukes som klesstativ (grrrr ;) og håndklær av alle farger slenges rundt..

    Men lekkert! Og sort tilbehør er fantastisk flott og strammer opp og tilfører eleganse..

    Ha en super dag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Du ønsker alle håndklær til bursdagene sine framover da, skjønner jeg. Samme type og samme farge til alle. :-)))

    SvarSlett
  4. Øh?? Malingen?? Hvilken maling?? Åja, den jah... Listene mine har det veldig bra... Men det går ikke så fort med meg... Dagene er fyllt med alt annet. Jentene har ikke vinterferie før uti mars, så det går i ett. Skal straks kjøre dem i slalombakken. Men har bare ett strøk igjen på den biten som jeg holder på med nå, så til helga kanskje?? *Smile*

    Badet er jo pent, men skjønner godt at du vil ha bort alt det trehvite. Flisene er jo fine :0) Her i huset har vi bare lys rosa håndduker, kjøpte en stabel på Ikea i sommer og byttet ut alt vi hadde. Så nå har gubben poleringskluter, jeg har malingskluter og enda er det noen til overs ;0)

    Så fin badematten og nuperelle brikken ble!! Flink du!! *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  5. hehe.. Må le litt for meg selv. Jeg får stadig kommentarer om jeg ALLTID har det så ryddig! NEEEEEIII absolutt ikke, jeg bare svarer jeg er bare god til å ta bilder...hehe.. Her knipser vi "kroken" som er ryddig eller når huset er tatt;) Flott bad-og herlig med boblebad da!

    Klem

    SvarSlett
  6. ;-))) Stylet eller ikke, badet så ordentlig innbydende ut. Misunner deg boblebadet ;-)

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

    Klem fra Carina

    SvarSlett
  7. Dylon er en god venn å ha. Badet deres så veldig trivelig ut.

    En strålende torsdag til deg, klem.

    SvarSlett
  8. Jeg likte badet ditt kjempegodt.Er selv et rom som jeg ikke viser frem så alt for ofte..
    Håndklær ja, har det på samme viset her også.Kjøpte ensfarvede hvite på tilbud på princess for ei stund siden, og prøver å holde de hvite..ikke alltid like enkelt.
    Så fint det du farget sort ble, tok seg skikkelig fint ut.
    Takk for titten på badet ditt, boblebadet såg hærlig ut!
    Klem Sissel

    SvarSlett
  9. Det er jo ingen vits å pusse opp det badet der med det første, det er jo fint der;-) men jeg skjønner hva du mener med at du er ferdig med alt trekvitt og furupanel osv.

    Ha en glimrende flotte dag;-)

    Monique

    SvarSlett
  10. Du trenger ikke slipe vekk lakken for å MALE, bare hvis du skal beise... Lakken fungerer som kvistlakk, så du trenger bare å rubbe (pusse LETT over med et fint sandpapir) og vaske med salmiakkvann, grunne et strøk med heftgrunn og vips! Mal i vei! Malt paneltak er jo NYDELIG, og det føles som om det "løfter" seg :) Har dere kompressor, så er det bare å kjøpe dere ei billig sprøyte på clas ohlson og spraymale innredninga med ønsket farge (samme forarbeid her som på taket):) Trenger ikke koste all verden å freshe opp badet sitt, for basen er jo fin! Og det gjør seg absolutt med samstemte farger... hi hi... akkurat samme her, kjøper aldri håndklær, er et fargerikt utvalg... he he...
    Nå skal jeg melde meg på give away :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  11. Heia, er innom for å ønske deg og dine en superfin helg. Nyyyt den.
    Hilsen Helen

    SvarSlett
  12. Badet ditt så bare helt herlig ut, misunner deg badekaret. kastet ut mitt pga plassmangel, men angrer på at jeg ikke satte inn et hjørnebadekar.

    Takk for koselig kommentarpå bloggen min!

    Ønsker deg en flott helg med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett