08 februar 2011

Dagen i dag.

I dag har jeg vært en tur i Sandefjord. Jeg har lyst på nye puter til sofaen, men jeg synes ikke det er lett å finne noen. Vel, jeg ser masse puter rundt på butikkene men ikke noen som jeg faller pladask for.Først gikk turen innom Home and Cottage, men ikke noe hell der.
Jeg var innom Kid og fant noen som var "helg greie", men jeg vil ha noen jeg nesten dåner av. ;)

Jeg kjøpte ingen puter her og tuslet videre til en butikk som har Lene Bjerre. Der måtte de vel ha noe lekkert?
Joda masse lekkert og noen fine puter men ikke noe skikkelig wow. Jeg fant en brun beige som jeg likte men.... Nei, jeg får vel lete videre.

Ellers så har jeg kjøpt enda en blogge gave, faktisk. Telleren min ruller nå fort mot 30 000 besøkende og det må jo feires. Så gave er kjøpt inn.
Giveawayen min som jeg har gående nå, går til i morgen. Så vinneren blir publisert i morgen.


Bildene i dag er kveldsbilder fra lykten som er fra Riverdale. Jeg er virkelig fornøyd med den lykten. Synes den er så lekker.

Litt småpludder fra meg her i dag.

Ha en flott kveld ;)

7 kommentarer:

  1. Hei snuppa...
    Hatt en skikkelig tur på byen i dag du. Tipper nok du finner di putene du ønsker til slutt;-)

    Jeg kan alltids prøve å tegne deg, men tror ikke jeg får det helt til....riktig ennå. Jeg skal helt klart få lært litt teknikker. Jeg skal bli så flink at du vil ha familiebildet ditt i tegning fra meg på veggen, med signatur;-.)hehe

    ha en flott kveld i stuen fruen;-)

    SvarSlett
  2. Jøss, så mange nye innlegg det var kommet her da :) Lekker den hyllen på forrige innlegg, og så så den morsom ut den rammen med alle bildene i :)

    SvarSlett
  3. Heisann..

    Takk for koselig komentar inne hos meg :0)
    Ja det er et stempel, finnes utallige mange stempler, jeg vil ha flere hehe.. Men må kjøpe litt og litt for de er ikke særlig billige egentlig. Men man har dem jo lenge da..

    Lykten din er super fin :0) Koselig med lykter og levende lys synes jeg..

    Tenker du plutselig en dag finner puten(e) som har navnet ditt skrevet over hele seg. Og kjenner jeg deg rett er de bare super lekre..

    Ha en super fin kveld og dag i morgen.

    SvarSlett
  4. Sandefjord??? - kuuult!!

    Goood kveld til deg også!

    KlemKlemKlemKKann

    SvarSlett
  5. Sandefjord ja, der har faktisk jeg vært på shopping òg. For 5,5 år siden.... Mannen min spiller fotball, og vi var der på NM i bedriftsfotball. De vant faktisk, så de gjorde en strålende innsats, til tross for lang fredag og lang lørdag.....

    Nydelig lykt, blir nok puter på deg til slutt skal du se. Fin onsdag til deg, klem ann helen.

    SvarSlett
  6. Lekker lykt - den likte jeg veldig godt :)

    Det er så typisk - når man skal ha noe spesielt finner man det aldri, men når lommeboka er tom eller man egentlig skal ha noe annet -da er plutselig alle de lekre putene der! Kommer masse fint inn nå - så de rette dukker nok brått opp :)

    Så morro med stort besøk :)

    Klem

    SvarSlett