28 februar 2011

Always kiss me.

Før og etter.

Heisann alle sammen. Her hos meg ble det jammen stille. Sliter litt med energinivået og formen så da blir det sånn.
Da vi forrige helg satte kursen mot Stavanger hadde jeg en selvlaget gave med i bagasjen. Min venninne Monique hadde ymtet frempå en gang da jeg laget et slikt ordtak til soverommet, at noe slikt kunne jeg gjerne lage til henne også.

Ting tar jo noen ganger litt tid men... Rammen ble funnet hos en brukthandler og sprayet svart. Et litt snokende spørsmål om hun likte best gull eller sølv, ble lagt frem...
"På hva", kom spørsmålet. Men jeg sa bare at jeg trengte å vite det ;)

Noen runder rundt i byen for å lete etter sølvbokstaver...

Så ble det laget et: Always kiss me goodnight. Bokstavene fant jeg på Europris.
Her kan du se et annet men i gull.

Koselig å ta med seg en liten ting når man skal på besøk, dessuten så falt det veldig i smak hos Monique ;)
I morgen trekker jeg Giveawayen, så har du ikke hengt deg på så kan du gjøre det her.
Ha en fin mandag ;)

15 kommentarer:

  1. Så flink du er.. Knall stilig ble det.. .

    Innom for og ønske deg en herlige uke..

    Klem Birte

    SvarSlett
  2. ..Super re-design
    Det LIKER jeg :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk, jeg ble veldig fornøyd. Det har fått sin plass på soverommet alt..hehe

    Ha en strålende uke;-*
    Monique

    SvarSlett
  4. Det ble kjempefint. Stiiilig. Hjemmelagede gaver er jo også så koselig å få av venner, for de kommer fra hjertet :-). Ønsker deg en fin og energisk mandag. Klem

    SvarSlett
  5. Kjempefint bilde med søt tekst! Jeg ser at venninnen din ble fornøyd =)Er så koselig å få hjemmelagede gaver. Takk for kos hilsen hos meg også.

    SvarSlett
  6. Så tøft det var, skikkelig Black-Feathers-Eline stil over det!! Og så koselig som det er å få hjemme lagde ting :0)
    Kos deg så masse videre, slapp av og samle den energien du klarer. Sender deg en *Energi-klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  7. Hei på dæi!
    Oi du denna va lækker! Har lenge hadd løst å hadd det ordtaket på snsuppa sitt rom, og no trur æi at æi vet kordan æi skal ha det:) Takk for god ide!
    klæm

    SvarSlett
  8. Lekkert og ryddig..hihi..bad!
    Lekker gave - heldig mottaker!

    Ha en morsom mandag!

    SmilKKann

    SvarSlett
  9. Det ble tøft :-)
    Jeg likte det veldig godt :-)

    SvarSlett
  10. Hei :-)
    Bare ett lite tips :

    Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
    Ny sjangse - Hver måned
    ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    Vil du være med ?

    SvarSlett
  11. For et lekkert bilde du laget.Skjønner at hun som fikk det ble glad..
    Ser du sliter med dårlig form for tiden, gjør det samme selv. Mye av dagene går med i sengen, lurer bare på når dette skal begynne å gå rette veien igjen.Har ikke energi til noen hverdens ting, utrolig slitsomt.
    Ha en fin kveld, klem sissel

    SvarSlett
  12. åhhh jeg kjnner meg igjen på energinivået...man vil...men får det ikke til !!

    Klem

    SvarSlett
  13. SÅ koselig gave! Kjempelekkert :)

    Håper enrgien snart er på plass igjen..

    Hjertene er skåler, i to størrelser - angrer sånn på at jeg ikke kjøpte flere. Fin til godteskåler - og de største rommer et par kuler is :)

    Ha en flott tirsdag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  14. Ja herlig med vårfølelse!! Bildet er faktisk fra snøfylte Lyndal:)

    For en utrolig fin gave!! Må kanskje låne ideen hvis det er greit? Kanskje i en litt annen versjon:)

    Ligger en award til deg inne hos meg også, dersom du har lyst på. Ha en fin dag, klem

    SvarSlett
  15. SUPERTØFFT!!!

    God helg :-)

    SvarSlett