04 januar 2011

Villdyret herjer stua!

En "smule" værsyk eller energifull kattepus har frest rundt i stua i dag. Noe som medførte knus, krasj og ei frustrert bloggedame.

Slik så det ut etter at rampegutten fikk veltet sølvbordet som står i hjørnet. Oppå PC, vaser lysestaker og mer som stod på vent for å komme på plass igjen etter julepynten. Ja julepynten ja, jeg skulle bare tømme juletreet i går. Ikke at det er noen liten oppgave i seg selv, siden vi hadde pyntet ala Amerikansk stil som vil si fullstappet med pynt. Tok meg virkelig lang tid å få tatt av alt, men da det var gjort så bare......

Ja jeg vet ikke helt hva som skjedde men plutselig så hadde jeg tatt ned all pynten og alle englene, kulene og nissene har nå flyttet tilbake inn i kottet. For å så måtte vente nesten et helt år på å komme frem igjen. Jøsses, så fort tror jeg aldri at jeg har fått vekk julepynten før. Men deilig er det.

Det var bare denne grenen med vrihassel, lys og kuler som var igjen. Pusen har nå sørget for at den er, vel om ikke akkurat er vekke så delvist knust. Sukk, også den flotte urnen min da som jeg var så glad i......
Ja ja.

Ha en strålende dag ;)

6 kommentarer:

  1. Å så synd... trasig når slike ting blir ødelagt.
    Ha ein fin kveld likevel. Klem

    SvarSlett
  2. Haha - det var jaggu ikke lite heller :) Siden jeg har hatt katt hele livet har jeg hatt ganske mange sike tilfeller... Det siste var en gammel hekleduk som var revet i filler :(

    Godt nytt år forresten! Og Ja! Vin må vi få til :)
    *klemmer*

    SvarSlett
  3. Ja det var da kjedelig, utrolig hva en liten katt kan klare å stelle istand. Har en katt her også som er litt rar for tiden. Men den har tuil nå ikke ødelagt noe. Håper vi klarer å unngå det. Men da har du en god unskyldning for å gå på salg? hehe.
    Ønsker deg en god kveld :)

    SvarSlett
  4. Jaja, man må regne med noe svinn;-) Husdyra våres gir heldigvis mere glede enn rampestreker;-)

    Ha en flott kveld Elin

    Ps! var kos å prate med deg i går.

    SvarSlett
  5. Hei du!:)

    Først vil jeg bare takke for så hyggelig kommentar inne hos meg!:) KJempe stas!

    Jeg er en skikkelig "katte-jente" selv, og vi har alltid hatt katt. Har jo opplevd neon tilfeller, men dette var jo voldsomt!Gikk det bra med pusen? Måtte bare spørre;)

    Kjipt når ting man er glad i blir ødelagt altså!Pusen jeg har nå er stortett veldig snill sånnsett heldigvis;) *bank i bordet*;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Hehe...skriveleif ja..;) "opplevd noen" skal det jo stå;) Ikke neon...*smiler*

    SvarSlett