10 januar 2011

Ut med Bombay!

Da har Bombay bordet takket for seg og er ikke lenger å finne her i redet. Vi la ut en annonse på Finn og vips så var stuebordet og sidebordet solgt. Det er så deilig for nå har den nye julegaven til Høvdingen og meg kommet på plass. Jeg lurte lenge på å male det eller finne på noe lurt for å forandre stilen på det. Men formen er og blir jo den samme så....
Bilder av det nye vidunderet får komme en annen gang. (Les: Snart.) Finn er jammen en effektiv markedsplass. Jeg er egentlig ikke noe god på Finn.no, men jammen funket det. Et litografi fikk vi også solgt pluss noe annet.

Men da det nye vindunderet ble hentet i butikken så jeg denne lekre lille saken. Croco brett. Jeg kjøpte det ikke, men det hadde jo passet så lekkert inn her, så jeg får se hva jeg gjør. Bildene er lånt fra Bohus.
Grunnet til at jeg måtte låne bilder var fordi bildene av bordet vårt. (Som skulle befinne seg på redets "server" var umulig å finne.) Et Hint til Høvdingen!

Da ønsker jeg dere alle en flott mandag ;)

1 kommentar:

  1. Gudd morning;-)
    Tidlig oppe ser jeg;-)
    Nytt bort til stua, så spennende!! Ka då slags bord?

    Ha en strålende Dag snuppis;-)

    SvarSlett