09 januar 2011

Sølv hus blir til gull hus.

Jeg har fått et spørsmål om hvilken type gullspray jeg bruker. Denne er den som jeg liker best. Fargen blir veldig bra, synes jeg. Sprayboksen er desverre ikke så stor men jeg kjøper den på den lokale Fargerike butikken.

For et par år siden kjøpte jeg dette lys huset på en Remabutikk. Jeg tror det kostet 39kr. Jeg så at Rema hadde i år også. Billig for et slikt søtt lyshus. Det var rødt og ble så sprayet sølv.

En liten runde med gullsprayen og slik ble det.

Jeg syntes det ble mye finere i gull enn sølv. Så nå har det vært mye i bruk. Det er så koselig med lyset som skinner ut av vinduene. Så nå har jeg (omsider) skjønt sjarmen med alle sinkhusene. En smule treig bare.....

Huset står i mellom hjørnevinduene på det lille sølvbordet.

Ønsker dere alle en fin søndag ;)

6 kommentarer:

  1. Heisann! Tusen takk for komplimentene -det var kjekt å lese! Og lige måde :) Så flott den gullampa på bordet ble! LOve it -skikkelig glam altså! :) Artig at du har skikkelig lysdilla, jeg har også enkelte jeg ting jeg ALLTID ser etter... drar stadig med meg flere lykter og telysestaker hjem :)
    Ha en fin søndag!
    Klme
    Lise

    SvarSlett
  2. Ja det er flott med litt spraymaling. Fort gjort å få litt forandringer da.
    Ønsker deg ei riktig god uke :)

    SvarSlett
  3. Sååå eing med deg! Den ble finere i gull:) Zinkhusene er jo bare nydelige! Gleder meg til det blir sommer og vi kan ta noen av de med oss ut;) Bordet og lampen i innlegget under her var utrolig stilig:D Skikkelig glam!

    Ønsker deg en stråkende uke
    Klem♥

    SvarSlett
  4. Det ble super lekkert da.
    Liker i grunnen både gull og sølv jeg, et lite problem da det ikke er spesielt vakkert sammen egentlig.. hehe..

    Tror jeg skal kjøpe meg noen spray-bokser etterhvert og "pusse opp" litt små ting og tang her hjemme..

    Kos at du ville følge bloggen min :0)
    Masse klemmer til deg.

    SvarSlett
  5. Hei
    og takk for hyggelig kommentar:) Veldig fin blogg du har, liker at du har blander litt mørkt og gull, RÅlekkert:)

    Både huset og lampen ble utrolig kule!

    Klem Stine

    SvarSlett
  6. Heisann!Måtte inn å ta en titt hos deg også...superfin blogg du har.Kan ennå ikke komme over at jeg gikk rett forbi ett sånt hus uten å ta det med hjem......,skikkelig fint!! ha en finfin dag!:))

    SvarSlett