01 januar 2011

Riktig godt nytt år.

Da har vi sett tilbake på et helt år og ønsket velkommen til et nytt. Det er utrolig hvor fort tiden går. Litt for fort til at jeg helt greier å henge med noen ganger. Julemåneden kom og jeg måtte sette bloggingen litt til side for å bruke kreftene mine på å lage jul sammen med familien min.
Formen har jo ikke vært den helt store i dette året som har gått, men jeg satser igjen med friskt mot og begynte å trene i desember. Trening betyr mer sliten og dårlig men gir stor gevinst i det lange løp. Så det jobber jeg for.

Men bloggen min og deres blogger som jeg ofte besøker har vært mye i mine tanker. Det ligger noen innlegg på lager her hos meg nå. De har jeg spart igjennom julemåneden slik at jeg kan spre de utover januar. Bildene er fra nyttårsaften under dekking av nyttårsbordet. Både lysestakene og "krukken" midt på bordet har jeg sprayet svarte. Selv "buskbommen" har jeg sprayet, men den ble i gull.

En deilig jul er over og i året som har gått har vi reist mye, vi har vært veldig sosiale og pleiet vennskap og familie. Mang en geocache har vi tatt og lært mye om stedene vi har cachet. Kjøkkenet ble revet og Høvdingen bygget drømmekjøkkenet vårt. Det har jammen vært litt av et år og masse positivt sitter jeg igjen med. Hærlig.

Dette ble vel en mini oppsumering av året så nå er det bare å rette blikket fremover mot det nye året. Kanskje det vinglasset som ei blogge venninne og jeg har snakket om blir til virkelighet dette året, hadde ikke det vært koselig, vel Karen? Jeg gleder meg til det.

Så... Riktig godt nytt år alle sammen ;)

7 kommentarer:

  1. Så fint dekket nyttårsbord!
    Håper du har kos deg masse i jula!!
    Deilig med nytt kjøkken tenker jeg ;O) Det ble jo bare sååå lekkert!!
    Tror du kommenterte hos meg før innlegget var ferdig...

    Godt nytt år og klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Nydelig nyttårs bord!! Ønsker deg ett fantastisk nyttår med uante krefter og fin form!!
    *Nyttårs klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  3. Ønsker deg og dine ett Riktig Godt nytt også;-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Ønsker deg et riktig Godt Nyttår og gledes til å følge deg også i 2011 ! Nydelig dekket bord i det nye flotte Kjøkkenet ditt.
    NyttårsKlem Sissel

    SvarSlett
  5. Godt nytt år min venn :) håper på at formen blir mye bedre for deg....og for meg :) mest for deg da :)

    Stooooor klem

    SvarSlett
  6. Så koselig det er hos dere. Du klarer å lage det fint, stilig med svart og litt gull.
    Ja du må prioritere det som er viktig for deg og din familie. Jeg har trent alt for lite i desember, dagene har gått alt for fort. Men nå er det et nytt år, og nye muligheter.
    Ønsker deg et riktig godt år med mage gode opplevelser :)

    SvarSlett