26 januar 2011

"Når rådyra er gode"

Her i stuen vår har det skjedd store forandringer. Masse møbler har blitt solgt på Finn og nye har kommet til. Men jeg greier stadig å "suse" meg bort når jeg skal ta stue bilder. Så da ender det med masser av detalj bilder og ikke så mye helhets bilder. Her hvor stolene nå står stod den gamle salongen før. Men før og etter bilder kommer etterhvert.

Nå er det dette lille søte glassbordet som har blitt flyttet vekk. Med de "gode" reinsdyra på. Kjempe søte er de.

Lille nusselige reinsdyr ungen. Lyslenken ble kjøpt på en tur til IKEA før jul.

Mange som har kommentert disse der de står. Nå har de flyttet vekk og noe annet står nå her i stedet. Men det kommer det bilder av snart ;)

I går fikk jeg endelig slept kroppen min til fysioterapauten og trening. Jeg er nå stiv og støl på de rareste plasser. Men jeg kom meg over den uendelig store "dørstokk mila" og det var ufattelig deilig.
Jeg har fått mange nye besøkende på bloggen min og det er super koselig, så en liten konkurranse her hos meg.... Ja det kommer en snart, så følg med ;)

Ha en vidunderlig dag ;)

8 kommentarer:

  1. Hei :-)

    Søte rådyr :-) Og så bra at du har kommet deg over dørstokkmila.....den kan være laaaang :-( Skulle vært hos fysio for lengst selv... men har liksom ikke tid :-(

    Ønsker deg en fortsatt flott uke :-)


    Klem

    SvarSlett
  2. Hei på dæi!
    Æi barfe elske bambier(bombe), og dissa tre her har æi hjæmme i stua mi også:) Kan aldri få for mange bambier i hus:)
    Ha en kjæmpfin dag videre
    klæm

    SvarSlett
  3. Følger med som bare det;-)

    Ha ein fine ein;-p

    SvarSlett
  4. Så nydelige de rådyrene var. Gleder meg til å se mer bilder av stua di.

    Fin onsdagskveld til deg, klem ann helen.

    SvarSlett
  5. Blir spennende å se hvordan det er blitt i stuen din! Ser at det er forandret fra innelgget under;)) Rådyrene er jo så herlige♥ Kjekt å se at det fremdeles er andre enn jeg som har lyslenker på.... Mannfolket er overbevist om at det er julepynt!=/ Ha en nydelig torsdag, klem♥

    SvarSlett
  6. Rådyra er sååå nusselige! Jeg har to selv stående i vinduet...
    Stolene så VELDIG deilige ut!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  7. Skjønne rådyr og flott stue :)

    Takk for kos hilsen inne hos meg. Likte bloggen din godt, herlig annerledes og eneste sinkhuset jeg har sett i gull - forfriskende :)

    Har lagt meg som følger og ser frem til ny inspirasjon :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  8. Så utrolig fine stoler :)
    De bambiene er vist veldig populær for tiden... Kjempe søte er de, skulle vist hatt meg noen slike...

    Ha en finfin kveld!
    *klemmer*

    SvarSlett