14 januar 2011

Lykten fra Riverdale.

Da jeg tidligere skrev innlegget "Lysenes forbannelse" , så skrev jeg om den nydelige lykten som jeg hadde sett. Vel, jeg har kjøpt den. Den er svart med sølvdekor og bare helt lekker.

Jeg falt helt for det lekre metall motivet på. En ting som også veier opp er at den er stor. Den kan stå inne og ute, men nå må den jo stå inne. Ny og lekker som den er. Den passer veldig godt inn i stuen og jeg er veldig fornøyd. Kan man egentlig få for mange lykter? Ja, jeg bare lurer jeg ;)

Jeg jobber om dagen med et annet prosjekt. Her er det både grunning, maling, fjerning av et rosestoff og en helt enorm mengde med stifter. Med andre ord et prosjekt som tar litt tid, så det får komme innlegg om det etter helgen. For ikke å snakke om at grunningen lukter helt grusomt. Gurk! Hva med å finne opp en grunning som lukter litt mer "greit"?

Ønskedrøm det da, en bedre luktende grunning. Men nå er det helg. Veldig deilig, barna har dratt av gårde for helgen så Høvdingen og jeg skal kose oss som bare kjærester ;D Vi har ingen store planer, bare kose oss hjemme.

Ønsker dere alle en fantastisk flott helg ;)

9 kommentarer:

  1. Lykter får man aldri nok av og den nye du har kjøpt var lekker !!

    Kos deg i helga :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Ha en strålende barnefri helg og kos dere masse;-)

    Den lykta var stilig.

    Hei hei

    SvarSlett
  3. Flott løkt.......og nei, vi kan ikkje få for mange løkter !!!
    Kos deg med barnefri helg. Klem.

    SvarSlett
  4. Nei en får aldri for mange lyjter eller lysestaker for saks skyld.
    Det hende jo at noen blir ødelagt, eller dei ikke passer inn lenger så en gir dei bort. Ting bør være i sirkulasjon. Eller ?
    Mener nå det.
    Ønsker deg og din kjære ei herlig kjærestehelg :)

    SvarSlett
  5. Kan ALDRI få nok lykter!!! Superlekker var den!
    Så du hadde fått en hvit Bourgie.... sukk sukk sukk... har en transparent, men kunne godt hatt en i gull, sort, hvit og sølv.... ELSKER den!
    Kos deg med prosjektet og høvdingen! Ha ei deilig helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  6. Lykter og anna oppbevaring for tente lys får man aldri nok av. Æi elske lykter i alle salgs former og farger:)
    Denna va stilig!
    Ha en fin lørdag

    SvarSlett
  7. Så nydelig! Håper du har det bra snupp!
    Klem, M

    SvarSlett
  8. Nei en ting skal være sant at Lykter får vi aldri nok av! Og denne var skikkelig rålekker.Så skjønner at den ble med hjem..
    Ha ei fortsatt fin helg, klem sissel

    SvarSlett
  9. Neeeeh, man kan nok ikke få for mange lykter! Selvom kanskje mannfolkene vil påstå noe annet;)
    den var lækker♥ Kjekt med de som kan brukes både ute og inne:)
    Frihelg hørtes deilig ut, håper dere fikk nyt den til fulle!

    Ha en nydelig uke,Klem♥

    SvarSlett