11 januar 2011

Lampefeber premiære.

15 september i fjor skrev jeg innlegget lampefeber, har du ikke lest det så kan du det HER.
Noen ganger så blir drømmer til virkelighet. Dette var en julegave til meg fra fuglemormoren og fuglemorfaren. Jippi!! Tusen, tusen takk ;) Den lekre hvite Kartell lampen med gull inni skjermen er endelig min. Jammen er jeg heldig.

Det var en tur inn til Oslo for lenge siden som resulterte i min drøm om denne lampen. Enda ligger bildet jeg tok av lampen som bildebakgrunn på mobilen min. Ikke at jeg egentlig trenger å ha det bildet der lenger siden den ekte lampen befinner seg på kjøkken benken min. Noen ganger er lykke rett og slett de STORE tingene, og veldig snille fugleforeldre ;)

Her regner det om dagen. For noen dager siden lavet snøen ned, for å så bli overfalt av varmegradene og regnet som jager snøen bort. Skøytebane på veiene og biler i brøytekantene. Så jeg sitter inne med lysene mine tent og fyr på peisen. Kos ;)

Nå skal jeg ta en bloggebesøks runde så...
Ha en toppers dag ;)

8 kommentarer:

  1. Hey snuppis

    Ha en strålende dag;-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med en nydelig lampe. Den var flott. Ikke dumt å gi utrykk for sine drømmer.
    Ønsker deg en fortsatt stålende dag :)

    SvarSlett
  3. Elsker også lamper...helst stygge da :) Klem

    SvarSlett
  4. Ingenting er som å ENDELIG få noe man har ønsket seg lenge:) Kjempeflott lampe!
    Her har det været heller ikke helt bestemt seg... Ser ut som vi har 3dagers-vekselvær... Snø,sludd,regn,snø,sludd,regn! Blir gal av å snike meg rundt på klink is, for så å våkne neste dag til nydelig snø, som igjen regner vekk og blir til klink is=/ Håper det stabiliserer seg snart, men det er vel lite sannsynlig her i bergen;)

    Ha en nydelig uke! Klem♥

    SvarSlett
  5. Hei du, og tusen takk for dine hilsner hos meg..

    Jeg elsker også den lampen og har den i sort, HAR ALDRI angret, og skal aldri kvitte meg med den.. huff og huff hvilket kaos pusen hadde laget... du vil bare ikke tro hva som skjedde her i går...med katten.. huff og huff..

    SvarSlett
  6. Ooooh... LEKKER!!! Heldigen:) Veldig snille fugleforeldre... Jeg har nok også en forkjærlighet for lamper.. Har nettopp komt over et utrolig stygtkult eksemplar:) Tihi

    SvarSlett
  7. Heldige du! Denne kartellampen er jo bare så skjønn.Har den selv i Sølv, og har ikke sett den i utgaven som du viser her,men den er jo helt knall!Morro når ønskedrømmen blir virkelighet.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  8. Heldige deg!!
    Jeg visste ikke at disse hadde gull inni skjermen!?!
    Jeg faller jo pladask for lampeskjermer med gull inni, smaken forandrer seg jammen fort. Gull til folket, - ikke sølv lenger!
    Det var så rart å lese om Bombay-bordet ditt, det med formen. Akkurat som å høre meg selv snakke! Som da jeg vurderte kast eller behold på furu-disken.. "Det er og blir en furudisk, uansett farge", sa jeg! Så da måtte kulebeina av og ny sokkel måtte lages. Ellers så hadde jeg sett den som furu fremdeles, =D

    Ha en knall flott dag!

    Klem Mona

    SvarSlett