25 januar 2011

Jeg har fått gave ;)

Jeg ble så glad i går når denne flotte gaven lå i postkassen å ventet på meg. Kjempe spennende. Det var etter jeg var innom hos "Alle oss 4" og var med på en konkurranse der at jeg vant. Ta gjerne turen innom den flotte bloggen som Lykkeliten har ;)

Tror du at jeg hadde kameraet i nærheten da jeg skulle ta bilde av gaven? Neida... Jeg greide ikke å finne det...
Sprang jo rundt som ei forvirret veggelus for å lete. Men endelig så dukket det opp og jeg fikk takk bilde og pakket opp ikke minst ;)

Veldig spennende...

Taadaa ;) Var jeg ikke heldig? To søte rosa kopper med fat. En nydelig engel og et koselig "grattis" Skilt. Tusen takk skal du ha Lykkeliten ;)

Jeg som ikke har vinnerlykke i det hele tatt... ;D "Kjempe glad" Tusen takk igjen for den flotte gaven.

Ha en deilig dag da dere ;)

4 kommentarer:

  1. åååhh, den engelen var bare nusselig;-)

    ha en flott dag du også;-)

    SvarSlett
  2. Så helidg du har vært da. Den engelen var jo bare nydelig. Koselige kopper, fat og skilt også.
    Ønsker deg en riktig god dag :)

    SvarSlett
  3. Hei på dæi!
    SÅ heldig du va som vant så fin premie da! De rosa koppan og fatet va jo bare helt hærlig!
    Fin kveld til dæi

    SvarSlett
  4. Ååå, så kjekt at den endelig er fremme=D Og så bra at du likte den! Alltid koselig å glede andre:) Var jo bra at det endelig var din tur å ha vinnerlykken med deg:)
    Ha en strålende onsdag, klem♥

    SvarSlett