27 januar 2011

Hvis du puffer meg så puffer jeg deg. Del 2

Som sagt så skrudde jeg puffene helt fra hverandre. Førbilde av puffene finner du i DETTE innlegget. Her er puffens lekre ben. Hva gjør en interiør blogger når det er noe som skal sprayes? Joda, legg avispapir på snøen og sett i gang.

To forskjellige gullfarger. Den store sprayflasken fikk et merkelig gul/grønt skjær, ikke så fint syntes jeg.

Så da var det "påan igjen" for å spraye runde nr 2 med den andre sprayen. Nå ble det den fine gullfargen som jeg liker.

Litt morsomt med strukturen på bena. Jeg har lurt litt på hvordan de laget den. Jeg har en gammel ramme som også har fin struktur, men noen biter her og der har falt av. Brukte de gips eller sparkel, mon tro? Noen som vet?

Have fun everybody ;)

8 kommentarer:

  1. Virkelig flotte ben der og du er fremdeles glad i gull.
    Spent på det ferdige resultatet
    Jeg må bare innrømme at ting jeg sprayet
    i hvitt eller sølv nå stort sett er tilbakee i sin gull eller messing form.
    Det kan være så riktig eller galt som det vil, men det er det jeg liker.
    Takker masse for dine koselige kommentarer.
    Ha en fim torsdag videre.
    Klem

    SvarSlett
  2. spennende!! Det blir kjekt å se det ferdige resultatet:) Gull er jo bare SÅÅÅ kuli;)

    SvarSlett
  3. Wow, så stilig. Gleder meg masse til å se fortsettelsen.

    Fin fredag til deg, klem fra meg♥

    SvarSlett
  4. Duh....lille luring, ikke no bilde av ferdige Puff.....;-)
    Jaja, jeg får smøre meg med tålmodighet jeg da.

    Fine bein ihvertfall;-)

    Ha en strålende flott helg;-)

    SvarSlett
  5. Glamour, glamour!
    Dette blir bra vet du!

    Ha ei strålende helg!

    Klem Mona

    SvarSlett
  6. He..he..he... ja, det måtte jo bli gull!! *Smile* GLEDER meg til å se mer!! Kos deg så masse og riktig god helg :0)
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  7. Aner ikke... Men så fint med gullspray ass! :)

    SvarSlett
  8. Det blir spennende å se når det er ferdig. Jeg likte veldig godt strukturen. Bølle var også kjempekul.
    klem

    SvarSlett