19 januar 2011

Hvis du puffer meg så puffer jeg deg!!

Jeg har vært så kjempe heldig å få disse to puffene. Ei venninne kjøpte de på en brukt butikk for et par år siden, og jeg skal innrømme at jeg har siklet på de.Jeg har lett etter slike rundt, men ikke funnet noen. Men så her en dag ringte hun og lurte på om jeg ville ha dem....

Ha puffene?? Jaaa, tusen takk Snuppa ;) Så nå er jeg den heldige eier av to blomstrete puffer. Vel, de er ikke blomstrete lenger. For jeg har revet av trekkene og tatt ut enorme mengder av stifter.

De er nå skrudd helt fra hverandre og skrubbet skikkelig. Grunnet de har jeg også gjort og mer. Så de er "under arbeid" rett og slett ;) Det tar jo litt tid med maling og sånn så......

Det riktige verktøyet må man jo også ha så... Jeg måtte gjøre noen små innkjøp.
I dag har jeg vært ute å gått en lang tur i det flotte været. Sola skinner og det er -5 grader. Deilig.

Ha en vidunderlig dag ;)

12 kommentarer:

  1. Hehe - ja, plutselig en dag kommer livet snikende opp bak deg, og biter deg i ræva :)
    Jeg gleder meg til lille Stine vokser til, men gruer meg litt også kjenner jeg. Slik som nå når jeg forgjeves prøver å presse på henne klære i 56 fordi jeg ikke vil pakke de bort enda :P

    SvarSlett
  2. ja, må innrømme jeg er litt spent på å se hvordan de blir til slutt;-)

    Lurer på en ting da. Hvorfor må jeg alltid skrive passord osv 2 ganger når jeg skal kommentere hos deg??

    Ha en flott dag videre snuppis;-)

    SvarSlett
  3. Hi hi, skulle nok klart å få bokseren inn i huset, men han hadde nok rynket på nesa :)
    Tipper de puffene blir hur kule som helst! Gleder meg til å se!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. He..he..he... Så gøy å få kloa i noe som man lenge har ønsket seg!! Gleder meg til å se resultatet :0) Har du hivd stoffet som var på dem?? Kunne tenkt meg det... *Smile* Hvis du ikke skal bruke det da? Kos deg så masse med prosjektet ditt, her bærer det straks på foreldremøte på skolen.
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  5. Dette blir det spennende å se resultatet av. Så flott å få to slike puffer da. ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  6. Gleder meg til å se resultatet...:-)) Spennende!

    SvarSlett
  7. Ja det var noen flotte puffer. Og enda flottere blir dei nok når du er ferdig med dei.
    Lykke til :)

    SvarSlett
  8. hei på dæi!
    gøy å få n¨kka så¨nt da:) Glede mæi til åse ka du skal gjøre:)

    SvarSlett
  9. Heldige du, gleder meg til å se de når du er ferdig med dem.

    Ønsker deg en flott torsdag, klem ann helen.

    SvarSlett
  10. Hei
    Takk for at du la igjen komentar på bloggen min ;)
    nydelig kjøkken du har!! ønsker meg sånne skap!!
    Isabelle

    SvarSlett
  11. Knallfine puffer - blir spennende å se resultatet. Vi følger med.

    Gry:-)

    SvarSlett