31 januar 2011

Hvis du puffer meg... Finale.

Taadaa!! Her er puffene i sin nye form. De er riktig nok ikke plassert der de skal stå enda så på bildene står de bak sofaen. Før bilder av puffene finner du HER.
(Sorry Monique, at ikke innlegget kom som lovet. Fredagen ble for hektisk.)

"I`m feeling a little animalistic"

Gullfoten med mønster.

Black is beautiful. I hvertfall i mine øyne. De ble svarte inni også. Grunnen til fargevalet er at de skal bo på soverommet. Sammen med den svarte tapeten med gullranker på. Det dyriske stoffet vant over et som var svart med litt gull på.

Jeg er kjempe fornøyd. Men jeg lurer litt på å lage et emblem med initialene til Høvdingen og meg. Å ha på puffene midt forran, eller kanskje det blir "A little too mutch?" Har dere noen synspunkter på det så blir jeg glad for å høre de ;)

Her her nå huset ryddet, klær brettet og det er en "vaskeinnvasjon" som virvler rundt her. Grunnen til at vi har vaskehjelp er at jeg skal slippe å bruke kreftene mine på vasking. Sykdommen gjør at jeg er ofte lav på energi. Man trenger virkelig energi til å vaske et så stort hus som dette.
Det rare er at jeg faktisk hadde litt "dårlig" samvittighet for at andre skulle komme å "gjøre jobben min". Dette har heldigvis gått over og jeg nyter å ha de her. Eh, vel det beste er jo når de er ferdige og huset er gullende rent ;)

Ha en hærlig dag ;)

16 kommentarer:

  1. JA disse var virkelig topp til ditt soverom. Ikke min stil, men nettopp puffer som passer din stil. Tror det hadde blitt stilig med et emblem i gull på framsiden av puffen.
    Vet du, jeg syns det høres utrolig lurt ut med vaskehjelp. Jeg var så heldig at jeg hadde svigermor boende i 1.etg da jeg var sjuk. Hun kom å vasket en gang i uka så lenge jeg ikke orket. Nå klarer jeg det jo selv. Men den dagen jeg merker at jeg ikke orker det mer er det ikke langt til en telefon for å få noen til å gjøre den jobben det er helt sikkert.
    Ønsker deg en herlig uke :)

    SvarSlett
  2. Puffene ble veldig deg;-)litt sånn dyriske..hehe

    Sånn ellers, så må jeg si jeg er misunnelig på vaskehjelpen din, men unner deg henne av alt i verden. Det er mye mer koselig med ei Eline full av energi enn når du ikke har det.

    Ha en strålende dag;-)

    SvarSlett
  3. Gurimalla så flotte - de ble jo bare sååååå lekre!!! Virkelig altså - sikkelig lekre!

    Ha en finfin mandag!

    SmilKKann

    SvarSlett
  4. Se der ja - det var veldig deg, og veldig stilig :) Flinka!
    Veldig fornuftig med vaskehjelp. Viktig både for deg og familien at du bruker kreftene dine på deg selv og de andre viktige tingene i livet :)

    Ha en finfin dag!
    Her kjenner jeg at dagen jobber litt imot meg i dag :(
    *klemmer*

    SvarSlett
  5. Så flotte de blei, lekre. Syns det er lurt å ha vaskehjelp eg, nyt det.
    Ha ein fin mandagskveld.

    SvarSlett
  6. Så RÅåå stilige de ble!! Virkelig deg :0) Et emblem i gull hadde blitt flott på fremsiden, tror ikke det blir for mye.
    Så herlig det høres ut å kunne slappe av og få huset vasket!! Nyt det :0) *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  7. Hoi hoi, så GLAM! Kule puffer -DEN forandringen!!!
    Ha ei herlig uke! Klem
    Lise

    SvarSlett
  8. Å såå fine de ble.
    Rett og slett nydelige..
    Fy flate du er så flink du :0)

    Håper du har en super fin uke..

    Masse klemmer

    SvarSlett
  9. DRITKUL!!!!!!! Helt etter min smak:)

    SvarSlett
  10. Disse ble jo rålekre og enig med deg ang. den sorte fargen..Bare så lekkert.Det gjorde seg med den gullsprayfargen sammen med resten.
    Så herlig det må være å ha vaskehjelp.Men skjønner hva du mener, men er man syk så er det jo godt å få hjelp.
    Ha en fortsatt fin kveld, klem Sissel

    SvarSlett
  11. Hei på dæi!
    SÅ kul puffan blei! Veldig annerledes enn ka æi sjøl ville ha hadd her hjemme, men de va kjæmpekule:)
    Høres deilig ut med vasjehjelp. ønske mæi det

    SvarSlett
  12. Kjempestilige ble de!
    Det hadde helt sikkert blitt fint med emblem med initialene deres, og så personlig da!
    Pass på deg selv, viktig å lytte til kroppen...men det vet du vel ;O) Men skjønner at det bestandig ikke er så lett.

    Ha en fin uke!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  13. Puffene ble knallstilige, og sklir nok rett inn på soverommet hos dere tenker jeg. FLINKING!!!

    Ønsker deg en flott uke, klem ann helen

    SvarSlett
  14. Kuuuule. Jeg er også veldig glad i leopard.
    Klem

    SvarSlett
  15. Puppene ble super.
    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  16. Heia

    Puffene ble dyrisk knall!!
    Ha en strålende helg

    Vigdis

    SvarSlett