02 januar 2011

The burning rose...

Jeg liker virkelig disse vakre rose lysene. Jeg har dem i mange forskjellige farger, lilla, hvit, grå, svart og rød. Jeg har i flere år hatt et stort rødt glassfat som vi en gang i tiden kjøpte på IKEA. Fatet er digert rødt og firkantet. Siden vi til tider har hatt det trangt på det gamle kjøkkenet så ble fatet stort sett bare brukt til spesielle anledninger. Med andre ord så har det bodd i kjeller boden og samlet støv. Men med det nye og luftige kjøkkenet kom fatet til sin rett igjen.

Her på bildet ser det jo bitte lite ut men det er det slettes ikke. Det er bare det at bordet vårt er stort. Rundt 2,4o eller var det 2,50m? Stort er det slik at det rommer redets mange beboere og eventuelle gjester ;)

Pynten er en mengde med små røde hjerter, to store tunge glass hjerter, et pyramidelys som har ligget å gjemt seg inni skapet noen år (?!?) Det vakre roselyset og to gull hjorter. Jeg synes det ble veldig koselig ;)

Vel, dette ble litt interiør pludder fra meg.

Ha en strålendes dag alle sammen.

1 kommentar:

  1. Riktig godt nyttår!
    Håper du og dine har hatt en fn jul og nyttårsfeiring:)

    Så gøy når man kan finne frem "gamle" saker og å få brukt det på nytt:) Flotte stemningsbilder...

    Klem

    SvarSlett