17 januar 2011

Bokseren Bølle ;)

Jeg har fått meg hund, hi hi. Eller det er nok riktigere å si at jeg fant denne søte lille karen i en raritets butikk i Kiel, i høst.
"Er jeg ikke søt?" Jeg klarte ikke å gå i fra han selv om Høvdingen slettes ikke skjønte hva jeg skulle med denne lilla plysj hunden. Litt gøy må jeg jo ha det her hjemme.

Han sitter på hyllen på muren og vokter på alle som kommer inn. Jeg kan ikke for det men jeg blir bare glad av å se på den. ;) Jeg tenker stadig at han ikke er en interiør ting, men heller en som sprer glede.

Jeg føler for å ha litt rare ting som bryter litt av med interiøret. Man har det jo ikke mer gøy enn man lager selv, eller hva?

Nå har vi hatt en flott barnefri helg. Lørdag tok vi turen inn til Oslo og besøkte Bror og Svigerinnen min. Vi ble invitert på førpremière på gourmet middag. Andebryst og en helt spesiell potetstappe, pluss rot grønsaker. Nydelig, og med hjemmelaget sjokolade moussé til desert. Min svigerinne er veldig flink til å lage mat, ingen tvil om det. Jeg er litt mer sånn.....
Veldig mat kresen og lager mat som passer til mange og som går raskt. Godt at ikke alle er som meg ;)

Da ønsker Bølle og jeg dere alle en flott januar uke ;)

13 kommentarer:

  1. hei på dæi!
    SÅ hærlig! Ser at æi og du har en god del likt i stile våres, fordet om det også e veldig langt borte frakværandrw. Men begge to like litt artige pynteting, med hærlige farger;)

    SvarSlett
  2. Hehe, ja det var en hund for sin eier :) Morro med slike innslag...

    *klemmer*

    SvarSlett
  3. Han var jo kjempekul!!:)

    Og takk for kommentarer, alltid like hyggelig! Du får vise venninnen din bildet, så kan hun bestille seg sitt eget;)
    ha en fin dag!

    Klem Stine

    SvarSlett
  4. Den hunden hadde jeg stor sans for,
    Festlig var den.
    Takk for dine koselige kommentarer,
    nå håper jeg at jeg kommer meg skikkelig på banen igjen. Jeg er innom de fleste , men mangler energi til å få kommentert.
    Ha en riktig fin uke
    Klem

    SvarSlett
  5. this looks a little bit of my French Bulldog
    Even if he is not purple
    Have a nice day
    Mari

    SvarSlett
  6. hehe, Bølle hadde jeg sansen for. Hvor stor er han egentlig....klarte ikke få helt inntrykk over sånn ca størrelse;-)

    Jaaada, det går kanskje litt treigt på bloggen min...men men. Ikke alltid jeg føler for å skrive noe heller;-)

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  7. hihi for en barsking! Kejkt med vaktbikje da!!

    SvarSlett
  8. Heia og takk for kommentar:-)
    Bølle var jo tøffingen over alle tøffinger:-))
    Legger deg til på blogger jeg besøker på bloggen min, da jeg ønsker å følge deg:-)
    Masse bra på bloggen din!!

    Ha en knakende flott uke!

    Vigdis

    SvarSlett
  9. Den var super kul!!! Grunn nok til å ta turen til Kiel ;-)

    Ønsker deg en super kveld!

    Klem fra Carina

    SvarSlett
  10. WOW WOW WOW WOW! Jeg ELSKER ELSKER ELSKER den :) Tror mannen hadde steila om jeg hadde satt den inn her, men ojameg så KUL!!!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  11. He..he...he... HERLIG hund du har fått deg!! Lilla plysj og greier :0) Kan ikke skjønne at han ikke ville ha den med hjem??... *Smile* Håper du og Bølle koser dere så masse!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  12. Hihi, så herlig han var! Elsker hunder♥
    Kan ikke tenke på interiør med alt vi tar inn huset....;) Du må ta deg en tur innom blogen min;)))

    Ha en strålende kveld, klem♥

    SvarSlett