17 november 2010

Små gløtt fra nytt....

Det er nå på tide å visen noen små gløtt fra kjøkkenet. Dette bildet gir vel en indikasjon på stilen som det nye kjøkkenet har fått. Fargevalget også. Valgets kval var jo virkelig til stede når stilen på kjøkkenet skulle velges. Det ble mange diskusjons runder og jeg trodde jeg skulle gå lei av hele greia med å planlegge kjøkken lenge før vi en gang kom i gang. Vi var ganske uenige til vi plutselig ble helt enige. Noe som var en stor lettelse. Her er noe av resultatet.

Hmm, og hva kan dette være? Stilren kjøkkeninnredning? Nei.

Oj ja kjøkkenduken har visst lurt seg med her. En helt billig og grei voksduk funnet hos Jysk for en veldig billig penge. Denne har jeg fått mange kommentarer på og folk liker den. Det gjør jeg også. Mye på grunn av det uthevede mønsteret i den. Pluss at den er litt glinsende... Jeg er jo fremdeles litt som kråka og liker ting som skinner. He he.

Hva kan dette være da mon tro? Hvis noen har lest lampefeber innlegget mitt så har de kanskje en liten anelse....

Trengs det noen ord her? Vel.. Dette er et glimt fra kjøkken innredningen.

Black is beautiful. Spesielt denne steinplaten som preger kjøkkenbenken vår. Den heter black pearl og er en svart stein med gull skimmer i. Me like!!
Har dere fått noen små gløtt nå? Monica??
Her kan jeg jo bare si at fortsettelsen følger....

Ha en fantastisk dag ;)

4 kommentarer:

  1. Det var da fælt så hemmelighetsfull du skulle være da, får jo ikke sett skikkelig hvordan kjøkkenet ble;-(...men det var kanskje meningen??

    Ha ein fine ein;-p

    SvarSlett
  2. åååh, vil se mer jo :) Er det ferdig å tatt i bruk, eller har du stuekjøkken enda ?

    SvarSlett
  3. Oi...oi...oi.... Her får en virkelig lure på hvordan kjøkkenet er blitt *Smile* Jeg tipper at det ble noe slik... 1 fondvegg med Borge tapet, resten i hvit panel. Hvit stilren kjøkkeninnredning med svart gullskimmer benkeplate. Lampen må jo være en Kartell lampe som du hadde sååå lyst på (?)
    Men nå vil jeg gjerne se mer :0) Lurer på om jeg hadde litt rett??
    Kos deg!! *Luringen*!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  4. Det virker i hvert fall som om du er fornøyd! Og du kan jammen det med å få leserne nyssgjerrige ;)

    SvarSlett